قیمت پارچه فاستونی – شهر پارچه – مرکز خرید و فروش انواع پارچه

پارچه فاستونی

تعریف پارچه فاستونى :

 پارچه فاستوونی دارای  تعریف های مختلفی از اهل فن نقل شده اما به زبان ساده می توان به آن پارچه ای ساده گفت که با الیاف طبیعی حیوانی مثل پشم ، یا الیاف مصنوعی یا مخلوطی از هر دو به مرحله تکمیل می رسد. عرض پارچه فاستونی در حالت معمول در ایران ١۵٠ سانتی متر می باشد که می تواند در وزن های مختلف و با طرح ساده یا طرح دار مثل چهار خانه و راه راه تهیه شود. اختلاف وزن ( تراکم بافت ) و میزان درصد پشم به کار رفته و نخ فاستونی از اصلی ترین عوامل تاثیر گزار در نرخ پارچه فاستونی می باشد.

مزیت استفاده پشم در پارچه فاستونی چیست؟

همان طور که می دانید از فاکتور های یک فاستونی خوب و درجه یک درصد پشم به کار رفته در آن است. اما در واقع چرا پشم باعث مرغوبیت این پارچه می شود؟

پشم از الیاف طبیعی ( حیوانی ) به شمار می رود که از پشم گوسفندان با نژاد های گوناگون بدست می اید.

پشم از الیاف مقاوم به شمار رفته و از آنجا که هوا متراکم شده را در خود حفظ می کند باعث می شود بدن فرد پوشنده در برابر تغییرات دمای محیط اثر کمتری بپزیرد که این امر در حالت تعادل دمای بدن و میزان تعرق تاثیر خوبی دارد.

این نوع از الیاف علاوه بر ان که در بحث نساجی رنگ پذیری عالی دارد عایق صدا، مقاوم در برابر اشتعال و عبور دهنده امواج ماورا بنفش می باشد که هر کدام از این عوامل در راحتی و سلامتی فرد نقش به سزایی دارد.

مصرف پارچه فاستونی در دوخت کت و شلوار و مانوت شلوار و… :

با توجه به موارد ذکر شده و اطلاع از مزایای پشم می توان دریافت که بهترین پارچه برای دوخت انواع کت و شلوار مردانه همین پارچه بورسی می باشد.

فاستونی پارچه ای است که پوشاک تهیه شده از آن به خصوص کت و شلوار در مرد ها اعتماد به نفس ایجاد می کند و بی شک رسمی ترین و همگانی ترین نوع پارچه در پوشاک مردانه می باشد.

کت و شلوار بی شک جامه ای مشترک میان ملل مختلف است و تقریبا در تمام کشور های دنیا از آن استفاده می شود. از این موضوع می توان به مصرف انبوه پارچه فاستونی در سطح وسیع و عمده آن در جهان پی برد.

مصرف این پارچه فقط مختص پوشاک مردانه نیست بلکه در البسه خانم ها مثل دامن، مانتو و یا لباس مجلسی و غیره استفاده های مختلفی دارد.

فاستونی آنقدر مورد علاقه خانم ها نیز بوده که کلماتی مثل مدل مانتو های زنانه فاستونی، طرح و مدل کت و دامن زنانه فاستونی و یا شلوار فاستونی زنانه از عبارت پیشنهادی موتور های جستجو اینترنتی شده و حاکی از علاقه خانم ها به دوخت البسه با این پارچه را دارد.

( برای مزون فاستونی و مشاهده مدل ها و الگوی دوخت جدید شلوار، کت و دامن زنانه می توانید از سایت روچی استفاده کنید )

باید به این موضوع نیز اشاره شود که بسیاری از تولیدی ها برای دوخت لباس فرم کار و یونیفرم اکثر ادارات، شرکت ها، موسسات و کارمندان نهاد های دولتی و غیر دولتی و حتی لباس فرم مدارس و بانک ها از این پارچه شیک و لوکس بهره می برند.

محبوبیت فاستونی به اندازه کافی قدرت داشته که توانسته حجم عظیمی از سرمایه گزاری را به خود جذب کند به صورتی که بهترین برند های بزرگ و مشهور پوشاک آقایان به خاطر آن ایجاد شد. در ایران می توان به برند های قابل احترام هاکوپیان، گراد، ماکسیم و ایکات اشاره کرد که به صورت حرفه ای در زمینه تولید پوشاک به خصوص کت و شلوار فعالیت می کنند.

اهمیت پارچه فاستونی در صنعت نساجی :

بورس فروش پارچه فاستونی از پارچه فروشی های کوچک تا عمده فروشی های فاستونی در هر شهر همیشه با معاملات پر رونق برای کسب و کار همراه بوده و هست.

با توجه به مصرف بسیار بالای این پارچه خوب می توان نتیجه گرفت که تولید و عرضه آن نیز با سود چشمگیری همراه است. هم اکنون در تمام بازار های بزرگ پارچه در شهر های مختلف می توان فاستونی را یافت که نشان دهنده محبوبیت آن است. اکثر پارچه ها پیک مصرف دارند در حالی که پارچه فاستونی کت و شلواری در تمام ایام سال از بازار فروش گرمی برخوردار است.

خرید و فروش های عمده فاستونی به صورت واضح توانسته به اقتصاد صنعت نساجی کشور های مختلف کمک ویژه ای کند.

خرید عمده پارچه فاستونی :

اگر قصد خرید متری دارید می توانید به فاستونی فروشی های شهر خود مراجعه کنید که البته باید مراقب راز های فروشندگان پارچه باشید که در خرید کلاه سرتان نرود. اما در بحث تهیه پارچه فاستونی به صورت عمده و همچنین خرید آن با قیمت کارخانه و شرکتی باید به نکاتی توجه داشت.

همان طور که شاهد رو به افزون خرید های اینترنتی و آنلاین هستید این پارچه پر مصرف با انواع برند ها به فروش می رسد.

سیستم فروش پارچه فاستونی زیاد پیچیده نیست و با کمی اطلاعات، به نحوه توزیع و فروش شرکت ها و کارخانه های تولید کننده فاستونی پی خواهید برد.

ابتدا بهتر است با نام کارخانجات ایرانی و خارجی این پارچه آشنا شوید.

لیست نام کارخانجات تولید کننده پارچه فاستونی :

کشورمان اگر در بحث تولید پوشاک کمی درجا زد اما الحق در تولید پارچه های فاستونی ایرانی روز به روز پیشرفت داشت به نحوی که بسیاری از کشور ها برای بحث صادرات و واردات فاستونی باید ناز کارخانجات ایرانی را نیز بکشند.

نام برخی از برند های پارچه فاستونی به شرح زیر است :

مطهری، مقدم، جامعه، عالیجناب، کوکما، ایران مرینوس، طوس، والا پوش، بروجرد، برک، پشم بافی آسیا، اردستان، تهران جامه، مه فاستون، اندیکو، زرین فاستون اصفهان، هامون، پشم بافی میهن، وطن فاستون، اخوان، شایسته، آیدین بافت، پاریزان، هاکوپیان و عتیق از جمله بهترین نساجی های ایرانی در حوزه تهیه و تکمیل پارچه فاستونی می باشند. کالیته پارچه فاستونی این کارخانه ها طرح و رنگ های مختلفی را شامل می شود که پاسخ گوی هر نوع سلیقه ای باشد.

 

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

جهت خريد و فروش اين محصول  با ما در ارتباط باشيد:

شهر پارچه – مرکز خرید و فروش انواع پارچه

مدیر فروش: اکبر حقی زهابی

شماره موبایل: ۰۹۱۶۹۵۵۸۶۲۷

شماره موبایل: ۰۹۱۶۹۵۵۸۶۲۷

پست الکترونيکي: akbar.z1351@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما