قیمت انواع پارچه مانتویی

قیمت انواع پارچه مانتویی

یکی از اصول تجارت، قیمت انواع پارچه مانتویی است که باید به آن توجه کنید. شما برای چه قشری از جامعه قصد تولید مانتو دارید؟ آیا قصد دارید با برند خود مانتو تولید کنید؟ آیا بحث قیمت برای مانتو فروشی های همکار شما و مشتریان آن ها مطرح است؟ آیا برای رقابت در فروش ناگزیر هستید که ارزان ترین پارچه ها را تهیه کنید؟ ارزان ترین نوع پارچه برای مانتو چه پارچه ای است؟

معرفی انواع پارچه مانتویی

هرکدام از پارچه های مانتویی که در ادامه معرفی می شوند، برای بررسی بیشتر نیاز به مقاله ای جداگانه دارند. به هر حال شناخت اولیه پارچه ها، مقدمه ای برای وارد شدن به بازار بزرگ پوشاک است.

پارچه ریون مانتویی

ریون یکی از پارچه های پر مصرف در دوخت مانتوی زنانه و دخترانه است. ضخامت این پارچه کم، و در طول و عرض دارای کشسانی است. الیاف کاربردی در این پارچه، ریون یا همان ویسکوز است. معمولا با عرض یک متر و نیم تولید می شود. در زمره پارچه های کیلویی قرار دارد و فروش آن به صورت وزنی ( کیلویی ) است. البته توجه کنید که ریون به صورت طاقه رول است و مطابق با وزن توپ پارچه،خرید و فروش می شود.
نوع ساده آن به خصوص در رنگ مشکی و سرمه ای، و مدل طرحدار آن به خصوص طرح پلنگی، محبوب تر است. این پارچه به خاطر قدرت کشسانی که دارد، چروک نمی شود. قیمت عمده پارچه ریون نسبت به اکثر پارچه ها بسیار مناسب است.

پارچه ریون

پارچه فاستونی مانتویی

پارچه فاستونی اغلب برای مانتوهای رسمی به خصوص یونیفرم های اداری کاربرد دارد. مانتویی که با پارچه فاستونی دوخته می شود، بسیار با وقار و مناسب خانم های شاغل است.
این پارچه دو نوع پلی استر ویسکوز و پشمی دارد. قیمت این پارچه با توجه به الیاف و برند تولید کننده  آن، از بسیار ارزان تا بسیار گران در بازار موجود است.

پارچه فاستونی مانتویی

پارچه جین ( لی ) مانتویی

پارچه جین به خاطر اولین کارخانه تولید کننده آن، یعنی lee، به لی نیز شهرت دارد. جین در انواع کشی، غیرکشی، ضخیم و نازک یا کاغذی در بازار موجود است. این پارچه برای مانتو های بهاره و پاییزه کاربرد دارد.

پارچه جین ( لی ) مانتوییپارچه نخی مانتویی

پارچه نخی به چه پارچه ای می گویند؟ نخی در واقع صفت برای پارچه است و نام پارچه محسوب نمی شود. پارچه های نخی اصطلاحا به پارچه هایی گفته می شوند که الیاف ویسکوز یا پنبه بیشتری در بافت آن ها موجود است. اصلی ترین قابلیت این نوع پارچه، خنک بودن و سازگاری آن با پوست بدن است. البته نباید از چروک شدن زیاد این نوع از پارچه ها و مشکلات آبرفت آن ها پس از شستشو غافل شد. قیمت پارچه مانتویی نخی بستکی به مرغوبیت کالا دارد

پارچه نخی مانتویی

برای خرید و فروش با ما تماس بگیرید

اکبر حقی زهابی

تلفن : 09169558627

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما