پارچه شانتون

پارچه شانتون دارای الیاف پلی استر و اکریلیک است و مناسب فصل‌های بهار و تابستان است؛ به خاطر همین موضوع این پارچه‌ها را به صورت کامل یا به صورت تکه شده، در اکثر لباس‌های تابستانی به خصوص مانتو با طرح‌های کاشی و… مشاهده می‌کنیم و به دلیل کیفیت و زیبایی که دارد هر ساله از اقبال بالایی نیز برخوردار می‌شود. همچنین طرح پلی استر پارچه شانتون برای تونیک‌های دخترانه و بچه‌گانه که وزن کمتری دارد، بسیار مناسب است.

پارچه شانتون

از مشخصه واضح پارچه شانتون می‌توان به تار و پود درشت، سبکی و راحتی آن اشاره نمود.

همانطور که گفتیم شانتون از الیاف پلی استر و اکریلیک تولید شده است؛ هر چه الیاف اکریلیک پارچه فشرده‌تر و بیشتر باشد، این پارچه برای فصل بهار یا پاییز مناسب‌تر است و همچنین به دلیل وجود منافذ نسبتاً باز و بافت کنفی نیز، مناسب هوای گرم تابستانی می‌باشد.

پارچه شانتون در ابتدا ابریشمی بوده است ولی امروزه به صورت نخی تولید می‌شود که دارای خط های نامنظم افقی و عمودی بر روی سطح پارچه می‌باشد که به دلیل سطح برجسته این نوع پارچه است.

پارچه شانتون به چه کار می‌آید

پارچه شانتون نخ که یکی از پرفروش‌ترین پارچه‌ها به شمار می‌رود، از تار و پود درشت تشکیل شده است و تا حدی سبک و راحت می‌باشد. این پارچه با ایست بسیار خوبی که دارد، مناسب کت و دامن، مانتویی، کت و شلوار، شومیز، سارافون، شلوار، شلوارک و… می‌باشد.  شانتون نخ از الیاف نخی تشکیل شده است ولی با درصد کمتر! به همین دلیل آبرفت و چروک ندارد و رنگ آن کاملاً ثابت می‌ماند. این پارچه در دو نوع رنگ بندی حاشیه‌دار و تمام طرح تولید می‌شود.

جالب است بدانید از شانتون در موارد جز دوخت لباس و مانتو نیز استفاده می‌گردد؛ مانند پارچه مبلی، پارچه رو تختی، پارچه رومیزی، پارچه کوسن، پارچه پرده، پارچه‌های تزئینی و…

برای خرید و فروش انواع پارچه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید

اکبر حقی زهابی

تلفن سفارش:

09930699356

09169558627

تلگرام: @parchehferosh

ایمیل :Akbar.z135161@gmail.com

واتساپ:09169558627

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما