پارچه فاستونی -شهر پارچه – مرکز خرید و فروش انواع پارچه

پارچه فاستونی پارچه ای پشمی است که بافتی نرم وساختاری منعطف و بادوام دارد. اغلب به صورت ساده بافته می شود اما از بافت های جناغی و تیغ ماهی برای ساخت ای پارچه استفاده می شود. برای به دست آوردن افکت های مختلف در طرح پارچه باید نخ های پشمی رنگی را قبل از پیچاندن با هم ترکیب کرد.

 

https://clothcity.ir/wp-admin/post.php?post=85&action=edit

قیمت : 810,000  برای هر متر

مشخصات کلی:

عرض: 1/50

قواره: مطابق با نیاز مشتری عرضه می گردد

جنس: فاستونی

بافت: فرانل و ساده

رنگ: آبی نفتی- کرم کاکائویی- قهوه ای روشن

طرح: شطرنجی ریز

کشور سازنده: ایران

شهر پارچه : مرکز خرید و فروش انواع پارچه

همراه :09169558627

ایمیل :akbar.z1351@gmai.com

بافت

این پارچه ریشه در لباس های ایرلندی دارد. به دلیل الیاف مورد استفاده در آن کمی خاصیت ضدآب دارد. این پارچه ی زیبا جنسی فوق العاده گرم دارد . هر پارچه با تناژ های رنگی که در آن پارچه، مد نظر بوده ، بافته شده است. مناسب برای کسانی که استایل های کلاسیک و کاربردی گرم زمستانی را ترجیح می دهند.
در بافت پارچه های فاستونی جامعه از نخ های انگلیسی اصل استفاده شده است. در حاشیه پارچه می توانید شاهد این ذکر این مطلب در بافت پارچه باشید.
عرض: 1/50متر- توجه فرمایید که عرض کالا تماما در سرتاسر پارچه1/50 می باشد و این عرض کم یا زیاد نشده است واین امر نشانه ای از کیفیت واستاندارد بودن کالاست

کاربرد

فاستونی جامعه بیشترین کاربرد را در تولید لباس های رسمی مثل کت و شلوار، شلوار تک ومانتویی دارد.

طرح

طرح این پارچه شطرنجی ریز، زیبا و شکیلی است که در رنگ های ذکر شده موجود می باشد.
برای آقایان و بانوانی که تمایل به داشتن کت وشلواری یا مانتویی رسمی به رنگی تیره هستند بسیار مناسب می باشد. از ویژگی های خوب این پارچه می توان به ضد چروک بودن اشاره کرد که به دلیل پلی استر به کار رفته در بافت پارچه است.

نحوه مراقبت و نگهداری

o قابل شستشو با ماشیین لباسشویی است-حتما از آب ملایم استفاده کنید.
• به هیچ عنوان از مایع سفید کننده استفاده نکنید
ما سعی کرده ایم وقتی شما از فروشگاه آنلاین بن داوود خرید می کنید تا جایی که امکان دارد نحوه ی دریافت سفارش از لحاظ زمان ومکان، بنا به خواست شما باشد تا این امر تسهیل گردد. اگر در مورد کالای خریداری شده تان یا هر کالای دیگری که در حراجی قرار داده شده است سوالی دارید، نمایندگی خدمات مشتریان ما، آماده پاسخگویی و کمک به شما هستند

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید
این امر به ما کمک میکند تا متوجه ایرادات کار خود بشویم ودر نهایت قادر باشیم تا محصولات بهتر وباکیفیت تری را برای شما فراهم آوریم. پس این محبت را از ما دریغ نفرمایید.
• قبل یا بعد از خریدتان با ما در تماس باشید وهرگونه سوالی راجع به محصولات داشتید با ما درمیان بگذارید. ما تمام تلاشمان را می کنیم تا رضایت خاطر کامل شما را فراهم آوریم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما