پارچه مخمل کبریتی

پارچه مخمل کبریتی در هفت رنگ مختلف در بازار موجود است که برای صلیقه های متفاوت موجود می باشد و هر شخص می تواند رنگ دلخواه خود را خریداری نماید .

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پارچه مخمل کبریتی بیشتر برای دوخت کت و شلوار مردانه و زنانه کاربرد دارد > پارچه مخمل کبریتی بسیار شیک می باشد و در اندام بیشتر افراد به خوبی نمایش داده می شود .اما شاید عیب اصلی ان این است که کمی زود ازبین می رود و اگر روش نگهداری و شست وشوی آن را ندانیم عمر کوتاهی دارد

مخمل یه نوع پارچه ی محکم و با دوامه که به یه کم مراقبت اضافی احتیاج داره تا توی بهترین حالتش بمونه.  مخمل در واقع پارچه ی کتانیه که جوری بافته شده تا راه راه های طولی داشته باشه و دنده دنده بشه.

مراقبت درست باعث میشه تا این راه راه های برجسته خراب نشن و بیشتر بمونن. قبل از انداختن توی ماشین لباس شویی، دکمه ها و یا زیپ لباستون رو تا ته ببندید.از آب گرم، شوینده و تنظیمات معمولی لباس شویی استفاده کنید.

قبل از اینکه لباس ها رو داخل خشک کن بریزید، کمی بتکونیدشون. قبل از اینکه کامل خشک بشه (وقتی که کمی نم داره) از خشک کن در بیارید و آویزون کنید تا خشک بشه. موقع اتو کردن از پشت پارچه اتو برنید، و اگه دیدید که برجستگی راه راه ها از بین رفته، میتونید خیلی آروم با کمک یه فرچه دوباره تر و تازه شون کنید.

شلوار مخمل کبریتی زنانه

بلافاصله یک تیغ تیز نخ‌های خاب درگیر شده را می‌برد در اینجا لایه‌های پارچه به وسیله نخ‌های خاب بریده شده و هر کدام از لایه‌ها

به یک لایه پارچه مخمل جداگانه تبدیل می‌شوند.

ما امروز شلوار مخمل کبریتی زنانه  رو به شما دوستان معرفی میکنیم که از ویژگی های اصلیآن داشتن کیفیت بالا با ظاهری عالی هستش .

این مدل علاوه بر داشتن جنس مخمل کبریتی ، دارای کات راسته و بست شلوار توسط دکمه و زیپ صورت میگیره.

سه رنگبندی با سایزبندی کامل از 42 تا 50 هم باعث میشه تا برای سایزهای بیشتری قابل استفاده باشه.

توجه داشته باشید که موجودی سایز و رنگ ها خیلی محدوده و امکان تمدید وجود نداره .

برای امکان انتخاب راحت تر هم خوبه که بدونید سایز مانکن با قد 170 و وزن 54 کیلو 46 می باشد

برای خرید و فروش انواع پارچه با ما تماس بگیرید

اکبر حقی زهابی

تلفن همراه :09169558627

ایمیل : akbar.z1351@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما