پارچه ملحفه ای

پارچه ملحفه ای یک برند نام آشنا در میان منسوجات کالای خواب است که این کارخانه تولیدی پارچه انواع مدل های ملحفه را عرضه و بصورت عمده خرید و فروش می گردد.
خرید عمده پارچه های ملحفه برای موارد گوناگونی انجام می شود که دوخت کالای خواب، دوخت سرویس های آشپزخانه ای و تزئینی، روکش و کاور وسایل مانند میز های اتو و … از جمله موارد استفاده پارچه ملحفه ای است.

پارچه ملحفه 

شاید این سوال پیش آید که پارچه ملحفه ای باید چه مشخصاتی داشته باشد؟
پارچه ملحفه در عرض های ۱/۵، ۲، ۲/۴، ۲،۵ و ۳ متر تولید می گردند که در هر عرض، پارچه باید دارای گرماژ و زیر دست مناسبی باشد. علاوه بر این کیفیت چاپ پارچه نیز برای خریداران بسیار اهمیت دارد که در شستشو دچار رنگ پریدگی یا پوسیدگی نگردد.

پارچه ملحفه ماهواره

کارخانه پارچه ملحفه ای :

پارچه های ملحفه در عرض دو متر تولید می گردند که جنس آنان از پلی استر پنبه تشکیل شده است.
کارخانه پارچه همواره در حال تولید طرح های به روز و‌ مشتری پسند است و در طول سال طرح های متنوعی از پارچه ملحفه را تولید و در بازار عمده ای به فروش می رساند.
چنین مواردی در پارچه های ملحفه کارخانه ماهواره موجب شده است که مشتریان بسیاری جویای خرید عمده پارچه های کارخانه ماهواره باشند.

پارچه ملحفه ماهواره

خرید عمده پارچه ملحفه ای :

هر طاقه پارچه ملحفه ۳۵ متری است که هر نقشه و طرح پارچه در ۵ رنگ زیبا تولید و تکمیل می گردند. هر عدلی پارچه های ملحفه ماهواره ۳۵۰ متر و شامل ۱۰ طاقه است و به عبارتی از هر رنگ دو طاقه در عدل موجود می باشد.
برای خرید عدلی و ارزان قیمت پارچه باید با کارخانه و‌ نمایندگان فروش در تماس باشید و سفارشات عمده و عدلی را به قیمت کارخانه خریداری کنید.

برای خرید و فروش انواع پارچه با ما در ارتباط باشید.
اکبر حقی زهابی
تلفن تماس :09169558627
ایمیل : akbar.z1351@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما