آشنایی با انواع پارچه های لباس مجلسی

آشنایی با انواع پارچه های لباس مجلسی

آشنایی با انواع پارچه های لباس مجلسی برا شناخت و انتخاب شما  برای خرید بهتر انواع پارچه های لباس مجلسی بسیار مهم است تا بتوانید با تطبیق آنها با مدل لباس خود، بهترینشان را انتخاب کرده و لباسی زیبا، جذاب و منحصر به فرد در اختیار بگیرید.

آشنایی با انواع پارچه های لباس مجلسی

  • پارچه حریر

شاید شما هم نام پارچه حریر را با ویژگی های منحصر به فرد آن بشناسید. برای آشنایی با انواع پارچه های لباس مجلسی  حریر ویژگی هایی چون شفافیت، سبکی و لَختی. جالب است بدانید دلیل لطافت این پارچه، وجود الیاف پنبه است که می توان در آن مشاهده کرد. از سوی دیگر بافت ساده و البته بسیار نازک آن سبب می شود لَختی و لطافتی منحصر به فردی به دست آورد.

شاید جالب باشد که بدانید به غیر از حریر، این پارچه با عناوینی چون ململ و موسلین نیز نام برده می شود و ممکن است در فرهنگ های گوناگون شما عناوینی غیر از حریر برای این پارچه بشنوید.

مدل لباس مجلسی با پارچه حریر

همان طور که گفته شد، یکی از انواع پارچه های مجلسی، پارچه حریر است. با توجه به آشنایی با انواع پارچه های لباس مجلسی این پارچه به دلیل ویژگی هایی که دارد یکی از بهترین انتخاب ها برای لباس مجلسی است. اما باید توجه داشته باشید برای انتخاب پارچه حریر باید به سن و سایز خود اهمیت دهید. نمونه هایی که باید به آن توجه شود، شامل موارد زیر است:

  • اگر سن کمی دارید

اگر دارای سن کمی هستید به شما پیشنهاد می کنیم به سراغ لباس هایی بروید که از پارچه حریر رنگی در دوخت آنها استفاده شده است زیرا حریر رنگ تیزه سن شما را افزایش می دهد.

  • اگر پلاس سایز هستید

اگر پلاس سایز هستید بهتر است از پیراهن های ماکسی حریری انتخاب کنید که تک رنگ است زیرا این مدل پارچه اگر به صورت تک رنگ انتخاب شود می تواند سبب لاغرتر دیده شدن شما گردد.

  • اگر لباس های شلوغ می پسندید

اگر لباس های ساده دوست ندارید و ترجیح می دهید لباستان شلوغ باشد، بهتر است بخشی از لباس خود را با پارچه های حریر رنگی انتخاب نمایید زیرا این کار سبب می شود از سادگی لباس شما کم شود.

  • اگر قد کوتاهی دارید

آشنایی با انواع پارچه های لباس مجلسی اگر قد کوتاهی دارید، بهتر است از مدل لباس اسکیتر با پارچه حریر استفاده کنید زیرا این نوع لباس با پارچه حریر می تواند سبب شود شما بلندتر از آنچه هستید به چشم بیایید.

  • اگر به مراسم رسمی دعوت شده اید

آشنایی با انواع پارچه های لباس مجلسی اگر مراسم رسمی در پیش رو دارید و می خواهید یک لباس حریر به تن کنید، بهتر است به هیچ عنوان به سراع پارچه حریر گلدار نروید زیرا این طرح از پارچه حریر مناسب مراسم رسمی نیست و تنها برای مهمانی های عصر می توان از آن استفاده کرد.

نکات مهم هنگام انتخاب پارچه حریر برای لباس مجلسی

همان طور که گفتیم تعدد انواع پارچه های مجلسی سبب شده انتخاب برای شما سخت شود. اگر در این بین حریر را انتخاب کرده اید باید بدانید این پارچه باید ها و نباید های بسیاری دارد که می بایست برای رسیدن به بهترین و زیباترین لباس، حتما به آنها توجه کنید. در ادامه نمونه این باید ها و نباید ها را برایتان توضیح داده ایم:

  • پارچه حریر برای اندام های گوناگون مناسب است
  • این نوع پارچه نازک بوده و حتما نیاز به آستر دارد
  • برای آستر پارچه حریر حتما از پارچه همرنگ استفاده کنید
  • ساتن جنس مناسبی برای آستر پارچه حریر است
  • برای لباسی پارچه حریر، بهتر است از اکسسوری های ساده استفاده کنید تا زیبایی و سادگی لباس از بین نرود.
  • می توانید برای زیبایی هر چه بیشتر لباس خود، از ترکیب حریر با سایر پارچه های مجلسی بهره ببرید.
  • پارچه ارگانزا

کافی است تنها کمی از دنیای مد بدانید آن وقت است که قطعا نام پارچه ارگانزا به گوشتان خورده است و خوب می دانید این پارچه چه جذابیت هایی دارد. پارچه ای که به دلیل ویژگی های منحصر به فرد زیبایی و جذابیت های بسیاری داشته و توانسته خود را به عنوان یکی از انواع پارچه های مجلسی، معرفی کند.

برای خرید و فروش انواع پارچه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید

اکبر حقی زهابی

تلفن سفارش: 09169558627

تلگرام: @parchehferosh

ایمیل :Akbar.z135161@gmail.com

واتساپ:09169558627

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما