انواع پارچه نخی ویسکوز

انواع پارچه نخی ویسکوز مانتویی به صورت کلی و جزئی از طریق این مرکز امکان پذیر می باشد. تمامی نخ های به کار رفته در این پارچه از بهترین کیفیت می باشد در نتیجه سطح کیفی پارچه بسیار بالا می باشد.

این محصول مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است.جهت خرید پارچه ویسکوز در متراژ گوناگون، می توانید تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

آشنایی با پارچه ویسکوز

آشنایی با پارچه ویسکوزانواع پارچه نخی ویسکوز از الیاف کاملا طبیعی تولید شده اند و بسیار مناسب برای افرادی است که به انواع پارچه های با بافت مصنوعی حساس هستند. انواع پارچه نخی ویسکوز جذب آب بالایی دارد و آن هم به دلیل این است که بیش از 50 درصد از پارچه را پنبه تشکیل داده است.
انواع پارچه نخی ویسکوز حالت ایستادگی بسیار خوبی دارد و برای دوخت انواع کت و شلوار، مانتو، دامن بسیار مناسب است. ظاهر براق و درخشانی دارد و این به دلیل وجود نخ های پلی استر می باشد که اگر با آب داغ شسته شود، این حالت از بین می رود.
جز پارچه های خنک محسوب می شود و باعث جریان هوای بیشتر در پوست می گردد و در فصل تابستان پارچه ای بسیار مناسب می باشد. به دلیل وجود پنبه در آن بسیار سریع رنگ می گیرد و تنوع رنگ بالایی دارد.برخلاف پارچه های مصنوعی، حالت یکنواختی رنگ روی آن به خوبی مشخص است.
در تماس با پوست حالت الکتریسیته ایجاد نمی کند و دوخت بسیار راحتی دارد.تنها مشکلی که این پارچه دارد، به دلیل دارا بودن الیاف طبیعی پنبه، پس از شستشو چروک می شود البته با اتو شدن کاملا این مشکل رفع می شود.انواع پارچه نخی ویسکوز برای دوخت انواع ملحفه، لباس ورزشی، لباس زنانه و مردانه، لباس بچگانه و…. استفاده می شود.
به دلیل ایجاد گردش هوا در پوست در دوخت لباس های ورزشی بسیار پر کاربرد است.اگر لباستان از جنس ویسکوز است بلا فاصله پس از تعریق آن را آبکشی کنید. زیرا تعریق و نمک بدن باعث تغییر رنگ در الیاف لباس می شود. به آرامی با شوینده مخصوص بشویید و سپس در مکانی مناسب پهن کنید تا خشک شود. در هنگام اتوکشی نیز از سمت برعکس لباس اتو کنید.

قیمت پارچه ویسکوز نخی مانتویی

قیمت پارچه ویسکوز نخی مانتوییتولید انواع پارچه نخی ویسکوز در کشور از میزان بالایی برخوردار است و همین موضوع بر قیمت پارچه ویسکوز نخی مانتویی تاثیر گذار است. اگر می خواهید انواع پارچه ویسکوز را در طرح و مدل های گوناگون خریداری نمایید، می توانید به صورت آنلاین بدون اتلاف وقت و هزینه، با ما ارتباط مستقیم داشته باشید و خریدی آسان را با قیمتی مناسب تجربه کنید.

برای خرید و فروش انواع پارچه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید

اکبر حقی زهابی

تلفن سفارش:

واتشاپ 09169558627

واتساپ : 09930699356

تلگرام: @parchehferosh

ایمیل :Akbar.z1351@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما