خرید پارچه ملحفه ای

خرید پارچه ملحفه ای با عرض‌های متفاوت

خرید پارچه ملحفه ای ،با توجه به اینکه مصارف پارچه ملحفه ای بسیار گسترده است، این پارچه در عرض‌های مختلف توسط کارخانه‌ها تولید می‌شود. قیمت خرید پارچه ملحفه ای نیز با توجه به عرض آن متفاوت خواهد بود که در ادامه چند عرض متداول از این پارچه را شرح خواهیم داد.

خرید پارچه ملحفه ای با عرض سه متر

پارچه ملحفه ای با عرض سه متر معمولا برای روتختی کاربرد دارد و الیاف آن پنبه‌ای و کتان هستند.

خرید پارچه ملحفه ای با عرض دو متر و نیم

خرید پارچه ملحفه ای با عرض دو متر و نیم برای دوخت روتختی و کالاهای خواب است و از پر فروش‌ترین پارچه‌ها به شمار می‌آید که در رنگبندی‌های متنوعی تولید می‌شود.

خرید پارچه ملحفه ای با عرض دو متر

پارچه ملحفه با عرض دو متر برای مصارف خانگی کاربرد دارد و بیشتر کارخانه های نساجی آن را تولید می‌کنند که یکی از محبوب‌ترین آن‌ها تترون ساده با همین عرض است.

پارچه ملحفه با عرض یک و نیم متر

پارچه ملحفه ای با عرض یک و نیم متر برای تهیه کالای خواب نوزاد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پارچه ملحفه ای با عرض یک متر

این نوع پارچه نسبت به سایر عرض‌های پارچه ملحفه ای کاربرد کمتری دارد و در مواردی برای دوخت روتختی یک نفره از آن می‌توان استفاده کرد.

پارچه ملحفه ای با عرض یک متر

کارخانه‌های تولید کننده پارچه ملحفه ای

خوشبختانه پارچه ملحفه ای در ایران توسط نساجی‌های متعددی در سطح کشور و باکیفیت بالایی تولید می‌شود. پارچه های ملحفه ای تولید شده توسط نساجی‌های ایران به خوبی توانسته‌اند، پاسخگوی نیاز و سلیقه مصرف کنندگان باشند. از نساجی‌های شناخته شده که در زمینه تولید این پارچه فعالیت می‌کنند، می‌توان به نساجى طوبى، نساجى ستايش، نساجى نگين، نساجي گل آرا، نساجي ريسمان، نساجي وايت لند، نساجى سرمه، نساجى طلوع، پدیده نگین و نساجی تافته اشاره کرد.

عوامل موثر بر قیمت پارچه ملحفه ای

در زمان خرید پارچه ملحفه ای عوامل مختلفی وجود دارد که ممکن است روی قیمت پارچه تاثیر داشته باشند که از جمله آن‌ها عبارتند از:

۱. کیفیت چاپ و رنگ

یکی از نکاتی که روی قیمت خرید پارچه ملحفه ای تاثیرگذار ات، کیفیت چاپ و رنگ پارچه است که هرچه رنگ و طرح‌های قرار گرفته روی پارچه با کیفیت بهتری چاپ شده باشند، قیمت پارچه بیشتر خواهد بود. چاپ پارچه باید به گونه‌ای باشد که با شستشو از بین نرود و درخشندگی خود را حفظ کند.

۲. مدل و طرح

برخی از کارخانه‌ها طرح و مدلی که برای پارچه ملافه انتخاب می‌کنند، زیبا نبوده و به همین دلیل نمی‌تواند به خوبی مصرف کننده را به خود جذب کند. طرح و مدل باید متناسب با سلیقه خریداران و همچنین مد روز انتخاب شود تا مصرف کنندگان بتوانند حق انتخاب بیشتری داشته باشند.

۳. جنس پارچه

برای آگاهی از جنس پارچه کافی است از تراکم تار و پود آن اطلاع پیدا کرد و هرچه این تراکم بالاتر باشد، پارچه از کیفیت بهتری برخوردار خواهد بود. دومین نکته برای آگاهی از کیفیت پارچه لطافت و زیر‌ دست آن است که هر چه پارچه نرم‌تر باشد، در نتیجه از الیاف با کیفیت‌تری برای تهیه آن استفاده شده است.

برای خرید و فروش انواع پارچه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید

اکبر حقی زهابی

تلفن سفارش:

09930699356

09169558627

تلگرام: @parchehferosh

ایمیل :Akbar.z135161@gmail.com

واتساپ:09169558627

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما