قیمت پارچه کتان کجراه هرمتر15000 تومان- شهر پارچه – مرکز خرید و فروش انواع پارچه

پارچه های کتان کجراه از جمله منسوجاتی هستند ، که به راحتی می توانید بدون مراجعه به کارخانه های تولیدی آن به قیمت ارزان نساجی در نمایندگی های تهیه نمایید.

کارخانه های بافندگی پارچه کتان کجراه نمونه های مختلفی از منسوجات کتان و پارچه های کجراه را تولید می کنند و برای دسترسی سریع تر و آسان تر مشتریان، آنها را به مراکز فروش عدلی پارچه و نمایندگی های توزیع مستقیم کالا تحویل می دهند.
در شهر اصفهان نمایندگی های فروش عمده انواع پارچه های کتان کجراه، نمونه های مرغوبی از تولیدات بافته شده در کارخانه های بزرگ این استان را به نرخ عدلی در سراسر کشور عرضه می کنند.در این نمایندگی می توانید جدیدترین کالیته های پارچه کتان را مشاهده کنید و جهت خرید آن ها در تیراژ بالا و به قیمت بسیار ارزان کارخانه ای می توانید با مشاوران این مرکز همراه شوید.

 آیا کارخانجات تولید این محصول، بصورت مستقیم اقدام به فروش عمده می کنند یا نمایندگی های خود را برای خرید معرفی می نمایند؟

پارچه های کجراه به سبب داشتن درصد پنبه بالا، بیشترین کاربرد را در دوخت انواع لباسها دارند. مدل کتان آنها نیز توانسته این کاربرد را بیشتر کند و نیاز بازار را به پارچه های کتان کجراه افزایش دهد.

از این رو همه خریداران عمده به دنبال تهیه نیازهای خود بصورت مستقیم هستند. کارخانه های تولیدی هم قبلا با ساختار نمایندگی که داشتند، محصولات خود را با واسه به دست مشتریان می رساندند که با کاهش استقبال خریداران مواجه شدند؛ لذا امروزه بصورت مستقیم نیز فروش دارند و خریداران می توانند با تولیدی ها ارتباط گرفته و خرید خود را انجام دهند.

به دلیل تقاضای زیاد انواع پارچه های کتان بخصوص کج راه، محل های خرید فراوانی هستند که متنوع ترین آنان را عرضه می کنند. آیا از بهترین قیمت هرکدام اطلاع دارید؟
محل خرید بهترین پارچه های کتان کج راه، کشی و پیچ مراکزی هستند که منسوجات با کیفیت را در انواع رنگ های برای دوخت البسه های مختلف عرضه کنند.با توجه به حضور و فعالیت بیشترین کارخانجات نساجی در شهر اصفهان، متنوع ترین پارچه های کتان از جمله کج راه را در این شهر می توانید انتخاب کنید و از برترین محل های خرید انواع منسوجات می باشد.معمولا از پارچه های کتان کج راه در دوخت شلوار های مردانه و زنانه به کار برده می شوند که آبرفت و کیفیت رنگ آنها اهمیت ویژه ای دارد

جهت خريد و فروش اين محصول  با ما در ارتباط باشيد:
شهر پارچه – مرکز خرید و فروش انواع پارچه
مدیر فروش: اکبر حقی زهابی
 آیا کارخانجات تولید این محصول، بصورت مستقیم اقدام به فروش عمده می کنند یا نمایندگی های خود را برای خرید معرفی می نمایند؟ شماره موبایل: ۰۹۱۶۹۵۵۸۶۲۷
 آیا کارخانجات تولید این محصول، بصورت مستقیم اقدام به فروش عمده می کنند یا نمایندگی های خود را برای خرید معرفی می نمایند؟ شماره موبایل: ۰۹۱۶۹۵۵۸۶۲۷
 آیا کارخانجات تولید این محصول، بصورت مستقیم اقدام به فروش عمده می کنند یا نمایندگی های خود را برای خرید معرفی می نمایند؟ پست الکترونيکي: akbar.z1351@gmail.com

قیمت هر متر پارچه کتان کجراه روشن: ۱۳۰۰۰ تومان

قیمت هر متر پارچه کتان کجراه ساده: ۱۵۰۰۰تومان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما