پارچه ابروبادی

پارچه ابروبادی درجه یک  یکی از انواع پارچه های مخصوص دوخت شومیز و لباس و دامن و مانتو و غیره است که در تنوع بالایی تولید می شوند و معمولا برای موارد مختلفی از آن استفاده می کنند و فروشنده های گوناگونی دارند که فروش آن ها به صورت مستقیم است که برای خرید آن ها باید از فروشگاه های معتبر و با برند معروف خریداری کنید خرید این پارچه ها زیبایی دوچندانی به اندام شما می دهد.

پارچه ابروبادی چه کاربرد هایی دارد؟

پارچه ابروبادی چه کاربرد هایی دارد؟

طرح ابر و بادی به طرحی گفته می شه که از ترکیب رنگ های مختلف که در هم پیچیده شده اند تولید شده است و در این طرح معمولا از چند رنگ مختلف و هم رنگ های متضاد و هم رنگ ها نزدیک به هم استفاده می شود و بدون اینکه این رنگ ها با هم دیگه ترکیب بشوند در کنار یکدیگر قرار می گیرند و طرحی خاص و جذاب را به وجود می آورند که به نام ابرو بادی معروف هستند.

البته این روزها پارچه های مخصوصی هم با نام ابر و بادی در بازار به فروش می رسد که اثری از این رنگ ها داخل این پارچه وجود ندارد و فقط به دلیل بافت خاصی که در پارچه وجود دارد که حالت سایه روشن در بافت اصلی پارچه ایجاد شده و با نام پارچه ابروبادی به فروش می رسد

و این پارچه ها معمولا خنک و سبک هستند و می‌توانند جز انتخاب های خیلی خوب برای مانتوهای خنک تابستانی و انواع شومیز و بلوز نیز باشند. این پارچه ها هم دارای رنگ بندی بسیار زیاد و متفاوت هستند که می‌توانید متناسب با سلیقه خودتان بهترین رنگ پارچه ابرو بادی رو  انتخاب کرده و لباس مورد علاقه تان را بدوزید و از تیپ جذابی که برای شما ایجاد می کند لذت ببرید.

مرکز پخش پارچه ابروبادی درجه یک

مرکز پخش پارچه ابروبادی درجه یک

فروش پارچه ابروبادی به صورت عمده و تکی معمولا انجام می شود و  از پارچه های معمولی گران تر می باشند زیرا از جنس و مرغوبیت های بالایی دارا می باشد و فروش پارچه ابروبادی به صورت مستقیم توسط کارخانه های تولید کننده انجام می‌شود و خرید عمده این پارچه و  این مدل پارچه ها توسط بازار های پارچه فروشی انجام می‌شود که با قیمت خوب به فروش می رسانند.

مرکز پخش پارچه ابروبادی باز همان تولیدکنندگانی می باشند که آن ها را تولید و عرضه می‌کنید. خرید این پارچه ها به واسطه ی مراکز فروش و فروشگاه های معتبر لباس و پارچه می رسانند.

می توان از طریق فروشگاه ها و سایت های پارچه فروشی یا مغازه های  تهیه و خریداری کرد که میتوان مشاوره ها و خدمات پیش  از فروش را نیز دریافت کنید و بدانید و بعد از آن اقدام به خرید کنید و آن ها را با قیمت مناسب خرید کنید.برای خرید انواع پارچه با ما در ارتباط باشید

اکبر حقی زهابی

تلفن سفارش:

09930699356 و 09169558627

واتساپ : 09930699356

تلگرام: @parchehferosh

ایمیل :Akbar.z1351@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما