پارچه ابروبادی

پارچه ابروبادی یا ماربل، به طرحی گفته می شه که از ترکیب رنگ های مختلف که در هم تنیده شده اند ایجاد شده است! در این طرح، معمولا از چند رنگ مختلف ( هم رنگ های متضاد و هم رنگ ها نزدیک به هم) استفاده می شه و بدون اینکه این رنگ ها با هم دیگه ادغام بشن، در کنار یکدیگر قرار می گیرند و طرحی خاص و جذاب رو به وجود میارن که به نام ابرو بادی معروف هست.

البته این روزها پارچه های مخصوصی هم با نام پارچه ابر و بادی در بازار به فروش میرسه که اثری از این رنگ ها درون این پارچه وجود نداره و فقط به دلیل بافت خاصی که در پارچه وجود داره، حالت سایه روشن در بافت اصلی پارچه ایجاد شده و با نام پارچه ابروبادی به فروش میرسه.

پارچه ابروبادی معمولا خنک و سبک هستند و میتونن جز انتخاب های خیلی خوب برای مانتوهای خنک تابستانی، انواع شومیز و بلوز نیز باشند. این پارچه  ابروبادی هم دارای رنگ بندی متنوعی هستند که میتونید متناسب با سلیقه خودتون بهترین رنگ پارچه ابرو بادی رو  انتخاب کرده و لباس مورد علاقتون رو بدوزید و از استایل جذابی که براتون ایجاد می کنه، لذت ببرید!

این روزها تنوع خیلی زیادی در طرح و رنگ پارچه ها ایجاد شده و همین موضوع باعث شده تا طراحان لباس و دکوراسیون منزل بتونن با استفاده از طرح ها و رنگ های مختلف و جذاب پارچه ابروبادی بهترین طراحی ها رو داشته باشند و از این طریق، جذابیت بیشتری رو هم برای استایل و انواع لباس ها به وجود بیارند و هم با طراحی اکسسوری های پارچه ای که در دکوراسیون منازل مورد استفاده قرار می گیره، فضای داخلی خونه ها رو هم متفاوت تر و خاص تر کنند.

اگر شما هم جز افرادی هستید که دوست دارید از رنگ ها و طرح های مختلف و خاص در استایل یا دکوراسیون منزل خود استفاده کنید، شاید طرح و رنگ پارچه ابرو بادی یا ماربل بتونه نظر شما رو به خودش جلب کنه.

با ما در این بخش از زیبامون دات کام همراه باشید و اموزش رنگ کردن پارچه به روش ابروبادی رو یاد بگیرید و با استفاده از این ترفند ساده و کاربردی، تغییراتی رو در سبک لباس، استایل و حتی دکوراسیون منزل خود ایجاد نمایید!

برای خرید و فروش انواع پارچه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید

اکبر حقی زهابی

تلفن سفارش:

09930699356 و 09169558627

واتساپ : 09930699356

تلگرام: @parchehferosh

ایمیل :Akbar.z1351@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما