پارچه ابرو بادی برای مانتو ترکیبی از رنگ های مختلف می باشد. چند رنگ مختلف که می توانند هم رنگ یا متضاد باشند که ادغام این رنگ ها با هم جلوه بسیار زیبایی را به وجود می آورد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

این روزها پارچه های مختلفی با طرح پارچه ابرو و بادی برای مانتو در بازار وجود دارند که در طراحی و دوخت مانتوهای خنک تابستانی یا لباس های مختلف از آن ها استفاده می شود و طرفداران بسیار زیادی هم دارد.

پارچه ابرو بادی برای مانتو از جمله پارچه های مناسبی هستند که به علت خنکی و سبکی که دارند گزینه مناسبی برای دوخت مانتوهای تابستانی می باشد و از آنجا که تنوع رنگبندی بسیاری هم دارند مناسب با هر سلیقه ای می باشد

پارچه ابر و بادی

ویژگی های پارچه ابرو بادی

پارچه ابر و بادی به خاطر حالت نرم و ریزش داری که دارد و مقدار آبرفتی که به خاطر نخی بودن پارچه وجود دارد از پارچه های پرطرفدار برای خرید مانتو در فصل بهار و تابستان می باشد.

پارچه ابرو بادی برای مانتو

گفتیم که انتخاب پارچه مناسب برای مانتو از جمله مواردی است که باید در زمان خرید و انتخاب مانتو مناسب به آن توجه داشته باشیم. اینکه مانتو مورد نظر ما که قصد خرید آن را داریم برای چه مکانی می خواهیم از آن استفاده کنیم و یا اینکه مانتو مورد نظر با فصلی که در آن قرار داریم مناسبت دارد یا نه مواردی هستند که با توجه به پارچه مانتو اهمیت پیدا خواهند کرد و باید حتما این موارد را مد نظر داشته باشیم.

فصل تابستان با وجود گرمایی که دارد می طلبد که از مانتوهای خنک و سبک با رنگبندی های شاد در این فصل استفاده شود که هم مانع نفوذ گرمای بیش از اندازه شود و هم با انتخاب رنگ های شاد  روحیه شما شادتر از هر زمان دیگر خواهد شد.

رنگبندی پرچه ابر و بادی

اما به غیر از پارچه های نخی که مناسب فصل گرما هستند چه پارچه های دیگری را می توان برای مانتوهای تابستانی انتخاب کرد که هم طرح های زیبایی داشته باشند و هم رنگبندی متنوع؟!

قیمت پارچه ابر و بادی برای مانتو

خب پارچه ابرو بادی برای مانتو در فصل بهار و تابستان یکی دیگر از گزینه هایی است که شما می توانید انتخاب کنید. همانطور که قبل تر هم عنوان کردیم این سبک پارچه ها دارای طرح ها و رنگبندی هی متنوع بسیار زیادی می باشند و دست شما را در انتخاب کاملا باز گذاشته اند.

قیمت این پارچه های بسیار مناسب می باشد و از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه می باشند. پارچه های ابر و بادی خود دارای انواع مختلفی می باشند که حریر ابر و بادی یکی از انواع آن می باشد.

پارچه ابر و بادی حریر

پارچه های حریری که در بازار وجود دارند از جنس های مختلفی می باشند که ابر و بادی یکی از همان ها می باشد و قیمت بسیار مناسبی هم دارند. پارچه های حریر ابر و بادی بسیار لطیف، نازک، سبک می باشند. اما یک مشکل کوچک این نوع پارچه های ابرو بادی دارند و آن هم این است که خیلی زود چروک خواهند شد. اما انقدر ویژگی های مثبت دارد که این مشکل کوچک اصلا به چشم نمی آید.

پارچه ابر و بادی طرحدار

این طرح پارچه ها که به تازگی وارد بازار شده اند در مدت زمان کوتاه توانسته اند که طرفداران بسیاری را جذب نمایند.

برای خرید و فروش انواع پارچه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید

اکبر حقی زهابی

تلفن سفارش:

تلفن :09169558627

واتساپ : 09930699356

تلگرام: @parchehdozan

ایمیل :Akbar.z1351@gmail.com