پارچه طرح ابر و بادی یا ماربل

پارچه طرح ابر و بادی یا ماربل ، به طرحی گفته می شه که از ترکیب رنگ های مختلف که در هم تنیده شده اند ایجاد شده است!پارچه طرح ابر و بادی یا ماربل، معمولا از چند رنگ مختلف ( هم رنگ های متضاد و هم رنگ ها نزدیک به هم) استفاده می شه و بدون اینکه این رنگ ها با هم دیگه ادغام بشن، در کنار یکدیگر قرار می گیرند و طرحی خاص و جذاب رو به وجود میارن که به نام ابرو بادی معروف هست.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

البته این روزها پارچه های مخصوصی هم با نام پارچه طرح ابر و بادی یا ماربل در بازار به فروش میرسه که اثری از این رنگ ها درون این پارچه وجود نداره و فقط به دلیل بافت خاصی که در پارچه وجود داره، حالت سایه روشن در بافت اصلی پارچه ایجاد شده و با نام پارچه ابروبادی به فروش میرسه.

پارچه طرح ابر و بادی یا ماربل معمولا خنک و سبک هستند و میتونن جز انتخاب های خیلی خوب برای مانتوهای خنک تابستانی، انواع شومیز و بلوز نیز باشند. پارچه طرح ابر و بادی یا ماربل هم دارای رنگ بندی متنوعی هستند که میتونید متناسب با سلیقه خودتون بهترین رنگ پارچه ابرو بادی رو  انتخاب کرده و لباس مورد علاقتون رو بدوزید و از استایل جذابی که براتون ایجاد می کنه، لذت ببرید!

 

قیمت پارچه ابروبادی چقدر هست؟

از اونجایی که این مدل از پارچه ها خیلی سبک و خنک هستند و در رنگ بندی های روشن و جذاب تولید میشن، پارچه طرح ابر و بادی یا ماربل را میتونن جز انتخاب های خیلی عالی برای مانتوهای بهاری و تابستانی باشند. قیمت این مدل از پارچه با توجه به کیفیت و نوع بافتی که دارند متغییر هست و از متری 30 هزارتومان تا متری 80 هزار تومان می تونید خریداری کنید و مورد استفاده قرار بدید.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما