پارچه لمه شنی

پارچه لمه شنی از جمله‌ پارچه‌های مورد استفاده که منحصراً برای دوخت لباس‌های مجلسی مورد استفاده قرار می‌گیرد، پارچه لمه شنی می‌باشد.پارچه‌ لمه شنی به خاطر داشتن ظاهری زیبا و براق محبوب هستند. این براقیت نیز به دلیل وجود ذرات براق آکلیل دار روی پارچه می‌باشد که به صورت یکسان در سراسر پارچه پخش هستند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پارچه‌لمه شنی در زمینه‌های مختلفی عرضه می‌شوند. پارچه لمه شنی، پارچه پلیسه شنی، پارچه توری شنی، پارچه شنی طرح‌دار، پارچه شنی دو رنگ، پارچه لمه شنی مولتی کالتر (چند رنگ) و… از جمله این پارچه‌ها هستند.این مدل از پارچه‌ها در سراسر جهان و در صنعت مد و لباس به صورت گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد.پارچه‌های شنی همانطور که در بالا نیز گفته شد، منحصراً برای دوخت‌های مجلسی استفاده می‌شود. حال این دوخت مجلسی می‌تواند لباس عروس، پیراهن مجلسی، پیراهن سر هم،و…. باشد.

پارچه لمه شنی دارای برجستگی‌های شن مانند روی سطح خود است که با کشیدن دست رویش مانند شن، دانه دانه احساس می‌شود. البته قسمت داخلی پارچه همچنان لطیف است و و آسیبی به پوست نمی‌رساند. برای دوخت لباس‌های شیک و با کلاس به کار برده می‌شود. تن‌خوری بسیار خوبی دارد و جذابیت دوخت را دو چندان خواهد کرد. این نوع لمه برای دوخت لبای عروس با بالاتنه‌ی پف دار استفاده می‌شود.

 

دلیل تنوع قیمت پارچه لمه چیست

اگر به بازار پارچه فروشان برین و سراغ قیمت پارچه لمه را بگیرین، متوجه میشین تنوع قیمتی زیادی وجود داره که همین مسئله باعث سردرگمی شما هنگام خرید پارچه لمه میشه. باید بگیم یکی از اصلی‌ترین دلایل تفاوت این قیمت‌ها در نوع بافت و کیفیت پارچه لمه هستش. در واقع هر چی نخ‌های پارچه با کیفیت‌تر و نوع بافت اون بهتر باشه، قیمتش هم بیشتر میشه و شما برای خرید باید مبلغ بیشتری پرداخت کنین.

برای خرید و فروش انواع پارچه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید

اکبر حقی زهابی

تلفن سفارش: 09169558627

تلگرام: @parchehferosh

ایمیل :Akbar.z135161@gmail.com

واتساپ:09169558627

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما