پارچه مبل

پارچه مبل خوب چه ویژگی هایی دارد؟

پارچه مبل و بهترین نوع کدام است؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پیش از شروع مقاله، لازم است به شما یادآور شویم ما مجموعه ای از بهترین و پرفروش ترین پارچه های مبل را با بالاترین کیفیت به شما ارائه میدهیم.

برای خرید پارچه مبل های موجود در سایت می توانید با شماره تلفن 09169558627 و 09930699356 تماس بگیرید یا به همین شماره در واتس اپ پیام دهید تا در صورت نیاز عکس پارچه ی مورد نظر برای شما ارسال شود، در ادامه مهم ترین نکاتی که شما را برای خرید پارچه مبلمان راهنمایی می کند در اختیار شما می گذاریم.

پارچه مبل خوب چه ویژگی هایی دارد؟

https://parchedozan.ir/wp-admin/post-new.php

یکی از مهم ترین بخش‌هایی که در خرید مبل و تعمیرات مبل توجه همه را به خود جلب می‌کند، پارچه به‌کار رفته و مصرفی در مبل است.

پارچه مبل اگر از کیفیت خوبی برخوردار نباشد و ماندگاری و مقاومت لازم را نداشته باشد، خیلی زود فرسوده می‌شود و کارایی اولیه و زیبایی و جلوه مبلمانتان از بین میرود و این امر موجب میشود تا شما  دوباره هزینه را متحمل و دست به جیب شوید. به همین‌دلیل  در زمان خرید توجه لازم را داشته باشید و با دقت زیاد خرید را انجام بدهید که بهترین و مناسب‌ ترین پارچه را برای مبلمان خود انتخاب کنید.

البته خیلی از پارچه‌های مبلی موجود در بازار چینی هستند مانند مازراتی،  ملیتا، ملما، مایا که از بهترین، باکیفیت ترین و پرفروش ترین پارچه های موجود در بازار هستند. دقت داشته باشید که پارچه موردنظر کش نیاید و در عین حال لطافت خود را داشته باشد و یا پرزهای آن به مرور زمان کنده نشود و اصطلاحا کچلی نگیرد. اما برای اینکه خیالتان راحت شود از خود فروشنده در این مورد سؤال کنید و بخواهید که اطلاعات لازم در مورد پارچه انتخابی را در اختیار شما قرار بدهد و در ضمانت‌نامه مقاومت پارچه را هم تأیید کند.

پارچه‌های ترک هم نوع دیگری از پارچه‌های مورد استفاده در ساخت مبلمان است که از دیرباز طرفداران خودش را داشته است . اگر قصد خرید مبلمان سلطنتی را دارید به یاد داشته باشید که یکی از بهترین نوع پارچه در ساخت این نوع مبل، پارچه‌های یزد ایران است. حتی به‌نظر خود فروشندگان مبلمان این نوع پارچه برای مبل‌های سلطنتی حرف ندارند و جالب اینکه در بعضی از مواقع شاهد این هستیم  که کشور ترکیه این نوع پارچه را می‌خرد و در نهایت آن را به اسم ترک بفروش میرساند.

پارچه‌های شانل، کوبلن، مخمل، چرم نانومیکرو، سلطنتی و …  بخشی از پارچه‌های موجود در بازار هستند که در ساخت مبلمان  از آنها استفاده می‌شود. رایج‌ ترین نوع آنها در مدل‌ مبل‌هایی با پارچه‌های مخمل و پارچه‌های سلطنتی هستند.  اگر به نمایشگاه ها و تولیدی ها مراجعه کنید به خوبی متوجه خواهید شد که برای مبلمان سلطنتی از پارچه‌های سلطنتی، برای مبلمان راحتی از مخمل، کتان، پارچه های اسپورت و برای مبلمان به اصطلاح «ال» از پارچه‌های چرم ، طرح چرم  و پارچه های اسپورت که دارای تنوع رانگی بالایی هستند استفاده می‌شود.

البته بحث انتخاب پارچه مبلمان امری است کاملا سلیقه‌ای و بستگی به‌نظر و خواسته ی مشتری دارد اما برای ایده گرفتن و راهنمایی بیشتر باید بگوییم که همیشه درنظر داشته باشید که گراماژ و تراکم پارچه اهمیت زیادی دارد و اینکه وقتی به پارچه مبلمان دست می‌کشید یک تکه است و به راحتی  فشردگی آن را می‌توانید با لمس کردن احساس کنید.

برای خرید و فروش انواع پارچه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید

اکبر حقی زهابی

تلفن سفارش:

تلفن :09169558627

واتساپ : 09930699356

تلگرام: @parchehdozan

ایمیل :Akbar.z1351@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما