پارچه مخمل طرح دار

پارچه مخمل طرح دار را می توان از طریق خرید مستقیم در بازار ها تهیه کرد. این محصولات با توجه به تنوعی که دارند توانسته اند بازار های پر رونقی را برای خود در شهر های مختلف کشور مان ایجاد کنند.
در بین انواع و اقسام پارچه هایی که در کارخانه های نساجی برای فروش آماده می شود پارچه های مخمل پارچه هایی پر طرفدار هستند که در زمینه های مختلفی به کار می روند.

پارچه مخمل طرح دار

آشنایی با پارچه مخمل

پارچه های مخمل پارچه هایی نرم و لطیف هستند که از یک رو دارای پرز هایی هستند که سبب ایجاد زیبایی خاصی در آن ها می شود. پارچه های مورد نظر را خیاطان در زمینه های مختلفی به کار می برند که ممکن است در روکش مبل ها و یا دوخت پرده ها و یا دوخت لباس ها باشد. بنابراین وقتی برایخرید پارچه مخمل به بازار ها مراجعه می کنیم با دنیایی از تنوع مواجه هستیم که در این جا به چند نمونه از آن ها اشاره می کنیم:

پارچه مخمل طرح دار

پارچه مخمل طرح دار

از نمونه پارچه های مخمل که در جذب مشتریان ایرانی بسیار موفق وارد عمل می شوند پارچه مخمل طرح دار است. این پارچه ها را می توان در بازار ها در انواع ایرانی و خارجی تحت عنوان برند های متفاوت خریداری کرد. بنابراین سطح کیفی شان با همدیگر تفاوت بسیاری دارد. پارچه های مخمل طرح دار را د ر این جا در غالب طرح های مختلف بیان می کنیم تا با آن ها آشنا شوید:

  • پارچه مخمل طرح گل
  • پارچه مخمل طرح راه راه
  • پارچه مخمل طرح توپ توپی
  • پارچه مخمل طرح خط دار
  • پارچه مخمل با طرح اشکال هندسی

برای خرید و فروش عمده انواع پارچه با ما در تماس باشید.

اکبر حقی زهابی

تلفتن تماس : 09169558627

ایمیل : Akbar.z1351@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما