یک سوم عمر و زمان استراحت ما روی انواع مختلفی از پارچه ملحفه ای طی می شود. تخت یا محل خواب ما جزو جدایی ناپذیر خانه و گواهی بر اهمیت طرح و مدل پارچه های ملحفه ای است.

تولیدی های کالای خواب و تشک، برندهای رو تختی، پارچه فروشی ها، فروشندگان بازار پارچه، خریداران خرده و عمده انواع ملحفه باید با چالش های فروش عمده انواع پارچه ملحفه ای، نحوه خرید و قیمت پارچه ملحفه ای آشنایی کامل داشته باشند.

پارچه ملحفه ای چیست؟

پارچه ملحفه ای یا به اصطلاح ملافه (به انگلیسی bed sheet) از منسوجات خانگی به شمار می رود و می توان به جرات گفت که جزو ١٠ پارچه پرفروش بازار است. بازار عمده پارچه و مغازه های پارچه فروشی، همگی به خوبی می دانند که خرید و فروش انواع پارچه های ملافه ای ایرانی و خارجی با طرح و مدل های جدید در قیمت های گوناگون بسیار پررونق است.

به همین علت با توجه به حجم بالای مبادلات مالی در مورد این پارچه، سرمایه گذاری خوبی روی آن از سمت کارخانجات نساجی و فروشنده ها انجام می شود.

bed sheet

https://parchedozan.ir/wp-admin/post-new.php

کارخانه های نساجی زیادی در زمینه تولید و چاپ انواع پارچه های ملحفه ای در حال فعالیت هستند و برندهای فراوانی از انواع ملحفه ایرانی و خارجی در بازار یافت می شود.

پارچه ملحفه ای چیست؟

تولیدکنندگان انواع پارچه های ملحفه ای با توجه به دو نکته اصلی قدرت خرید اقشار مختلف و سلیقه های گوناگون، اقدام به تولید و تکمیل این نوع پارچه می کنند.

 

انواع پارچه های ملحفه ای

پارچه ملحفه چیست؟ ملحفه یا همان ملافه انواع مختلفی دارد. پارچه ها برای تولید ملحفه می توانند با جنس ها، الیاف و عرض های مختلف و متنوع تولید شوند.

پارچه های ملحفه ای از نظر طرح و مدل می توانند ساده و در رنگ های گوناگون باشند و یا طرح های مختلفی با رنگبندی های متنوعی روی ملحفه چاپ شود.

برای خرید و فروش انواع پارچه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید

اکبر حقی زهابی

تلفن سفارش:

تلفن :09169558627

واتساپ : 09930699356

تلگرام: @parchehdozan

ایمیل :Akbar.z1351@gmail.com