پارچه ملحفه ترک

خرید پارچه ملحفه ترک برای قشر به اصطلاح لاکچری از واجبات محل خواب و روتشکی است.

قیمت پارچه های ملحفه ترک و روش تشخیص اصل بودن جنس، دغدغه مشتریان در خرید عمده است.

در ایران این گونه جا افتاده است که اگر بعد از اسم هر پارچه یا پوشاکی کلمه ترک بیاید، نشان دهنده مرغوبیت جنس است. کشور ترکیه در حقیقت یکی از غول های صنعت نساجی جهان به شمار می رود، ولی نسبت دادن هر پارچه ای به اسم ترک و ترکیه در ایران، در اکثر موارد بی مورد و از روی تقلب است.

turkey bed sheetمتاسفانه بعضی از برندهای ایرانی باند و رول طاقه پارچه را با کلمات انگلیسی و ترکی چاپ می کنند تا فروشنده آن را راحت تر به اسم جنس خارجی به فروش برساند.

البته با صاحبان نساجی که صحبت کنیم، این طور بیان می کنند که از روی ناچاری و فرهنگ غلط جا افتاده در میان مشتریان، برای فروش محصولات خود مجبور به این کار هستند.

اکثر پارچه های ملحفه ترک که در ایران با نام ترک فروش می رود، تولید چین، تایوان، تایلند و یا خود ایران است. در خرید پارچه ملحفه ترک، مراقب رازهای فروشندگان پارچه باشید و به نام برند در لبه ترکی پارچه توجه کنید.

این تصور پیش نیاید که در بازار، پارچه ملحفه ترک اصل وجود ندارد؛ این بحث فقط به منظور روشن گری بیان شد.

پارچه های ملحفه ترک، اکثرا از جنس صددرصد پنبه و در عرض های دو متر و چهل سانتیمتر و ٣ متر هستند و معمولا در حاشیه پارچه اسم کارخانه تولید کننده چاپ شده است. برای صحت نام برندهای نساجی ترکیه می توانید از طریق سرچ در اینترنت اقدام کنید (البته برندی ایرانی نیز داریم که نام و لوگوی یک نساجی ترکیه را کاملا تقلید کرده است).

لازم به ذکر است که ملحفه جنس ساتینت و ملحفه های دو طرف چاپ خارجی، مرغوبیت و فروش بهتری نسبت به سایر اجناس دارند.

برای خرید و فروش انواع پارچه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید

اکبر حقی زهابی

تلفن سفارش:

09930699356

09169558627

تلگرام: @parchehferosh

ایمیل :Akbar.z135161@gmail.com

واتساپ:09169558627

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما