پارچه ملحفه

پارچه ملحفه نوعی از پارچه است که برای روکش کردن بالش ، تشک ، پتو ، لحاف و یا دوخت رومبلی ، روتختی و سرویسهای آشپزخانه و یا برای عروسک سازی و کار دستی مورد استفاده قرار میگیرد.

پارچه ملحفه از پارچه های پر فروش است و از این جهت کارخانه های نساجی این نوع پارچه را با جنس ، الیاف و عرض های مختلف ، با طرح ها و مدل های متفاوت و با رنگبندی متنوع ، جهت تامین نیاز مصرف کنندگان این نوع پارچه تولید میکنند.

تولیدکنندگان پارچه ، برای تهیه پارچه ملحفه از الیاف طبیعی (پنبه ، کتان ، کنف) ، الیاف مصنوعی (نایلون ، پلی استر ، ریون) و یا ترکیبی از هردو استفاده میکنند که در این میان ، پارچه ملحفه پنبه ای بهترین نوع پارچه ملحفه است.

قیمت پارچه ملحفه

پارچه های ملحفه قیمت های متفاوتی در بازار دارند.این تفاوت قیمت به عوامل زیادی بستگی دارد.

گرماژ پارچه ، نوع الیاف بکار رفته برای بافت پارچه ، کیفیت نخ مصرفی ، کیفیت چاپ ، کیفیت رنگ و عرض پارچه از عواملی هستند که در قیمت پارچه تاثیر زیادی دارند.به عنوان مثال دو پارچه ملحفه با جنس یکسان اما با عرض های متفاوت ، قیمت متفاوتی هم خواهند داشت.

البته شیوه خرید پارچه ملحفه نیز در قیمت آن موثر است.به عنوان مثال قیمت خرید عمده پارچه ملحفه نسبت به خرید جزئی آن ارزانتر خواهد بود.

مراکز زیادی در کشور هستند که انواع پارچه ملحفه ای کارخانجات مختلف را خرید و فروش می کنند.

جدیدترین و زیباترین طرح های پارچه ملحفه ای را از بهترین تولیدکنندگان پارچه ملحفه با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ، برای برطرف کردن نیاز مصرف کنندگان این نوع پارچه ، فراهم آورده است.

این مجموعه با ارتباط مستقیم با بهترین کارخانه های نساجی و کوتاه کردن دست دلالان و واسطه ها ، این افتخار را دارد که انواع پارچه ملحفه ، پارچه متقال ، پارچه تنظیف و … را با قیمتی مناسب تر نسبت به سایر رقبا در اختیار مشتریان قرار دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

اکبر حقی زهابی

تلفن سفارش: 09169558627

تلگرام: @parchehferosh

ایمیل :Akbar.z135161@gmail.com

واتساپ:09169558627

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما