پارچه های ابرو بادی

پارچه های ابرو بادی

پارچه های ابرو بادی ریزش و ایست عالی دارند و بخاطر همین طرف دار های زیادی دارد و لباس هایی که با این پارچه دوخته میشوند تن خور عالی دارند.
این پارچه ها آبرفت دارند چون جنس آنها نخ است بنا براین میتوان گفت ضد حساسیت هستند.
این پارچه مناسب برای دوخت مانتو / شومیز و شلوار در فصل تابستان و بهار است. البته این روزها پارچه های مخصوصی هم با نام ابر و بادی در بازار به فروش میرسد که اثری از این رنگ ها درون این پارچه وجود ندارد و فقط به دلیل بافت خاصی که در پارچه وجود دارد، حالت سایه روشن در بافت اصلی پارچه ایجاد شده و با نام پارچه ابروبادی به فروش میرسد.

https://parchedozan.ir/wp-admin/post-new.php

https://clothcity.ir/wp-admin/post-new.php

لایه‌ای شبکه‌ای انعطاف پذیر از نخ‌ها و الیاف طبیعی یا مصنوعی و یا ترکیبی به هم تنیده تشکیل شده‌اند. برحسب مواد تشکیل دهنده و نوع قرارگیری در کنار هم، با توجه به ضخامت الیاف و ظرافت بافت، نوع پارچه ها متفاوت هستند. پارچه ها توسط بافندگی، ریسندگی یا فشرده سازی الیاف تولید می شوند. معرفی جامع پارچه ابر و بادی
کشف الیاف کتان رنگ شده در غاری در جمهوری گرجستان متعلق به ۳۴۰۰ سال پیش از میلاد مسیح نشان از قدمت این محصول ساخت بشر در سالیان ماقبل تاریخ دارد. که البته با شناخت تکنیک های ساخت مدرن و تفاوت احساس نیاز تغییرات بسیاری کرده. ولی برای انواع اصلی منسوجات تفاوت بسیار کمی بین روش های باستانی و مدرن وجود دارد.
پارچه‌ها از نظر مواد بکار رفته انواع گوناگون دارند. از جمله ی انواع پارچه می توان پنبه‌ای، پشمی، ابریشمی و غیره را نام برد. که بنا به موارد استفاده طبقه بندی می شوند. پارچه های نخی یا همان پنبه ای، از بافتن الیاف پنبه به یکدیگر درست می شوند. این نوع پارچه حرارت بدن را به آسانی به بیرون منتقل میکند. و در نتیجه خنک است. شست و شو و لکه گیری پارچه های نخی به راحتی انجام می شود. و در مجموع مقاوت و عمر بالایی دارد.

دراین مقاله می خواهیم به انواع پارچه های ابروبادی که امروزه موردتوجه مردم قرار گرفته است بپزدازیم

معرفی جامع پارچه ابر و بادی

طرح ابروبادی یا ماربل به طرح هایی گفته می شود که از ترکیب چند رنگ باهم تنیده می شوند. از رنگ های متضاد یا رنگ های نزدیک بهم استفاده می شود و طرح های جذاب و خاص ابرو بادی را به وجود می آورد که خیلی معروف و پر فروش است.
اما امروزه پارچه هایی با نام ابروبادی به فروش می رسند که اثری از رنگ های متضاد یا هم خانواده در آن وجود ندارد فقط بخاطر بافت خاص آن و وجود سایه روشن به این پارچه ابروبادی می گویند که در بازار موجود است.
این پارچه بسیار خنک و نازک است که میتوان انتخاب خوبی برای مانتو های تابستانه باشد و خیلی راحت میتوان با این پارچه های ابرو بادی استایل های زیبا و خاص مورد نظر خود را انتخاب کرد.

بافت این پارچه نرم است و مناسب فصل گرم سال می باشد . به راحتی خشک می شوند.
این پارچه مدت زمان کمی است که وارد بازار شده است اما با همین وجود طرف داران زیادی را به سمت خود کشانده است.
فصل تابستان و بهار بخاطر گرمی هوایی که هست می طلبد که پارچه های سبک و خنک و نازک مثل پارچه ابروبادی/کرپ حریر/حریر/پارچه نخی/پارچه شانتون بارنگ بندی های شاد استفاده کرد.

رنگ های شاد و روشن در روحیه ما تاثیر می گذارد و شاد و سرحال تر از هر زمان بنظر می آییم

به دلیل تنوع خیلی زیادی که در طرح و رنگ پارچه ها ایجاد شده باعث شده تا طراحان لباس بتونن با استفاده از طرح ها و رنگ های مختلف بهترین طراحی ها رو داشته باشند و از این طریق، جذابیت بیشتری رو هم برای استایل و انواع لباس ها به وجود بیارند

برای خرید و فروش انواع پارچه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید

اکبر حقی زهابی

تلفن سفارش:

تلفن :09169558627

واتساپ : 09930699356

تلگرام: @parchehdozan

ایمیل :Akbar.z1351@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما