پارچه های متقال

پارچه های متقال از خانواده پارچه های کرباس می باشد اما لطیف تر هستند این پارچه ها ترکیبی از نخ و پنبه می باشند. مانند بیشتر پارچه های نخی سبک و خنک هستند. اما ویژگی مهم این پارچه پرزدار نشدن آن است و این ویژگی باعث شده است به عنوان پارچه های تنظیف مورد استفاده قرار گیرد.

کافی است به جای خرید دستمال های جادویی چینی یک متر پارچه متقال بخرید و تعداد زیادی پارچه تنظیف درست کنید. برای درست کردن پارچه تنظیف کافی است  پارچه متقال خریداری شده را به اندازه های دلخواه جهت امر نظافت ببرید سپس قابلمه ای پر از آب کنید و بگذارید به جوش آید کمی وازلین داخل آن بریزید و سپس تکه های پارچه تان را داخل آن قرار دهید و بگذارید کمی بجوشد.

پس از خشک شدن پارچه ها، دستمال های تنظیف بدون پرز با آبگیری عالیتان آماده خواهد بود. این پارچه ها وقتی خیس می شوند محکم تر می گردند. پارچه های متقال در برابر لک و چروک نیز مقاوم هستند در نتیجه گزینه مناسبی برای دوختن ملحفه و ملافه می باشند. البته از پارچه های تترون نیز می توان برای دوخت ملحفه استفاده نمود.
انسان در شبانه روز حداقل به 8 ساعت خواب نیاز دارد و مهمترین چیز برای خوابیدن جایگاه خواب اوست. با توجه به اینکه بسیاری از رو تختی های آماده شیک امروزی از جنس پارچه های صنعتی می باشند و گذراندن یک سوم زندگی روزانه تان بر روی آنها کار عاقلانه ای به نظر نمی رسد پیشنهاد ما استفاده از ملحفه و ملافه هایی با جنس الیاف طبیعی مانند متقال و تترون می باشد.

پارچه های متقال پس از شستشو لطیفتر می گردند پرزدار نمی شوند، سبک و خنک هستند و در آنها از هیچ مواد صنعتی استفاده نشده است در نتیجه مناسب ترین پارچه برای دوختن ملافه و ملحفه های محل خواب شما و مخصوصاً کودکان شما که پوستی حساس و لطیف دارند می باشد.

برای خرید انواع پارچه با ما در ارتباط باشید

اکبر حقی زهابی

تلفن سفارش:

09169558627

09930699356

تلگرام: @parchehferosh

ایمیل :Akbar.z135161@gmail.com

واتساپ:09169558627

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما