پارچه پرده ساتن

پارچه پرده ساتن یکی از محبوبترین پارچه‌ها در طراحی و دوخت پرده است که دلایل متعددی برای استفاده از آن وجود دارد. این پارچه‌ها معمولاً در عرض ۳ متر به بازار عرضه می‌شود و به همین دلیل درپرده‌های سرهمی و برای پنجره‌های بزرگ انتخاب می‌شوند. مدل خطی و ریزش عالی، طرح براق و درخشان، ضخامت متغیر و قابل انتخاب، قابلیت چین خوری بالا و راحتی در شستشو از مهم‌ترین ویژگی‌های پرده ساتن هستند.

پارچه ساتن
پارچه ساتن

مکان نصب پارچه پرده ساتن:
ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که در بند قبلی برای پارچه پرده ساتن ذکر شد، نشان می‌دهند که استفاده از این پرده بسیار وسیع بوده و به راحتی می‌توان آن را در سبک پرده کلاسیک و سبک پرده مدرن استفاده کرد. از این پارچه پرده در سالن اجتماعات، بیمارستان‌ها، هتل‌ها، منازل مسکونی، مدارس و بسیاری از اماکن دیگر استفاده می‌شود که به کمک آن هر مدلی قابل انجام است.
قیمت پارچه پرده ساتن:
وقتی که برای خرید پارچه پرده ساتن به یک فروشنده مراجعه می‌کنید، مشخصاتی مانند عرض پارچه، ضخامت پارچه، بافت پارچه و طرح و رنگ پارچه مشخصاتی هستند که با فروشنده در جریان بگذارید. طبیعتاً هر کدام از این ویژگیها باعث می‌شود که محصول نهایی ما قابلیت‌های خاص خود را داشته باشد. طبیعی است که قیمت پارچه پرده ساتن تحت تأثیر این مشخصات تغییر کند.

ساتن پارچه ای است که برای دکوراسیون داخلی از آن بهره می گیرند ، نام دیگر آن اطلس می باشد. این نوع پارچه از ظاهری براق برخوردار است که به آن شکوه و جلای خاصی می بخشد به طور کلی یک طرف این پارچه دارای ظاهر براق و طرف دیگر مات است.درواقع جایگاه اصلی این نوع پارچه در دکوراسیون فضاهای رسمی است.استفاده از الیاف ابریشم، پنبه یا کتان در بافت ساتن موجب نرمی و لطافت پارچه شده است.به دلیل سطح صاف و براق این پارچه بیشترین کاربرد را در پرده آرایی دارد البته از دیگر استفاده های آن می توان به دوخت روتختی و کوسن اشاره نمود.نساجی هادی ارائه دهنده ی انواع پارچه ی پرده ، گزینه ای مناسب جهت تامین نیاز شما می باشد.

برای خرید و فروش انواع پارچه با ما در تماس باشید

اکبر حقی زهابی

تلفن تماس : 09169558627

ایمیل : Akbar.z1351@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما