پارچه کرپ

پارچه کرپ چیست ؟

پارچه کرپ یک ابریشم، پشم یا یک پارچه صنعتی است که ظاهر برآمده و حاوی خطوط و چروک هایی در بعضی از قسمت هاست. کلمه کرپ از یک کلمه فرانسوی گرفته شده است، به معنای کوچک، نازک و پنکیکی می باشد. معمولاً انواع سبک و متوسط دارد و در هر وزنی موجود است. پارچه کرپ برای دوختن لباس ها، پیراهن ها، کت شلوارها، بلوزها و غیره استفاده می شود که همچنین در دکور خانه مثل پرده ، بالش و غیره نیز مورد استفاده قرار می گیرد.پارچه کرپ چیست ؟

کرپ چگونه ساخته می شود ؟

کرپ می تواند از انواع پارچه ها از جمله پارچه های طبیعی مثل ابریشم خام ، نخ یا پشم و پارچه های صنعتی مثل پلی استر و ریون ساخته شود . همه پارچه های کرپ ظاهر منحصر به فرد خودشان را دارند. انواع مختلفی از روش ها برای تولید این پارچه ها هم وجود دارد که روی ظاهر شان تاثیرگذار است. مواد به کار رفته در این پارچه با روش های به کارگیری شده، باعث ایجاد یک بافت زیبا در آنها می شود.

انواع مختلف کرپ چیست ؟

چنانچه در این بخش از دنیای مد نمناک میخوانید انواع مختلف و بی شماری از پارچه های کرپ وجود دارد که بر اساس روش های ساخت پارچه، متفاوت هستند.

کرپ چینی :

کرپ چینی یک پارچه سبک است که معمولاً از ابریشم ساخته می شود. ابریشم به کار رفته در این نوع کرپ، با ابریشم های دیگر مشابه نیست. دارای یک سطح لطیف با ظاهری مات می باشد. کرپ های چینی پلی استر معمولاً نسخه به صرفه تری هستندپارچه کرپ حریرپارچه کرپ حریر.

برای خرید و فروش انواع پارچه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید

اکبر حقی زهابی

تلفن سفارش:

09930699356 و 09169558627

واتساپ : 09930699356

تلگرام: @parchehferosh

ایمیل :Akbar.z1351@gmail.com

کرپ چینی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما