کاربرد پارچه ژاکارد

کاربرد پارچه ژاکارد 

همانطور که قبلاً اشاره شد، این پارچه یکی از محبوب ترین پارچه‌های موجود در عمده فروشی پارچه است. یکی از دلایلی که این پارچه تا به این حد مورد استقبال واقع شده است، کاربردی بودن آن است. پارچه ژاکارد علاوه بر کاربردی که در صنعت مد و لباس زنانه دارد، در طراحی وسایل منزل نیز به کار گرفته می‌شود. انواع پارچه‌های ژاکارد برای دوخت مبلمان، پرده، کوسن، کلاهک آباژور و رانر استفاده می‌شود.

البته بیشترین کاربرد پارچه ژاکارد، در طراحی و تولید لباس‌های زنانه است. این پارچه تنوع بسیار زیادی دارد و می‌توانید از آن برای دوخت مانتو و لباس مجلسی استفاده کنید. با توجه به قیمت پارچه ژاکارد مشکی مانتویی باید بدانید این پارچه برای دوخت مانتو بسیار مورد توجه بوده است. مدل‌های ضخیم آن برای دوخت پالتوهای سبک نیز مناسب خواهد بود. با در نظر قیمت پارچه ژاکارد پفکی و بافت خاص و برجسته آن، می‌توان گفت یکی از بهترین پارچه‌ها برای دوخت لباس‌های مجلسی نفیس محسوب می‌شود. البته با اندکی خلاقیت، از این پارچه با طرح‌های برجسته می‌توانید برای دوخت اکسسوری منزل نیز بهره ببرید.

پارچه ژاکارد را از کجا بخریم؟

یکی از بهترین راه‌های خرید راحت و مقرون بصرفه پارچه، خرید از عمده فروشی پارچه است. این مراکز معمولاً بروزترین مدل‌های پارچه را در اختیار دارند. شما می‌توانید پیش از پر شدن فروشگاه‌ها از یک مدل پارچه، به جدیدترین مدل‌های دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این، قیمت پارچه نیز در این مراکز کمتر است.

قیمت پارچه ژاکارد

البته نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید، اعتبار و بروز بودن فروشگاه است. در واقع همواره خرید از عمده فروشی پارچه می‌توانید مزایای بسیاری برای شما داشته باشد، مشروط بر اینکه مطمئن باشید این مرکز خرید مورد اطمینان است. ارائه جدیدترین مدل‌های پارچه ژاکارد با طرح‌های متنوع و کیفیت مناسب جزو فاکتورهایی است که به شما کمک می‌کند بهترین خرید ممکن را تجربه کنید.

قیمت پارچه ژاکارد

پارچه ژاکارد هم می‌تواند یک پارچه نفیس و لوکس برای دوخت لباس‌های خاص و رسمی باشد و هم برای استایل روزمره به کار برود. در نتیجه می‌توان گفت الیاف، طرح، ضخامت و حتی محل تولید این پارچه بر قیمت نهایی آن مؤثر است. به عنوان مثال عرض پارچه، طرح آن و جنس الیاف به کار رفته در قیمت پارچه ژاکارد پفکی بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

همانطور که می‌دانید پارچه ژاکارد انواع مختلفی دارد و برای طراحی هر یک از مدل‌های این پارچه از الیاف خاصی استفاده می‌شود. برای نمونه می‌توان به ژاکارد مانتویی اشاره کرد. مدل‌های مختلف ژاکارد مانتویی وزن و طراحی خاص خود را دارند. اما قیمت پارچه ژاکارد مشکی مانتویی می‌تواند با توجه کیفیت الیاف، دوام و طرح پارچه کاملاً با مدل‌های دیگر متفاوت باشد. به طور کلی می‌توان گفت مراجعه به عمده فروشی پارچه برای خرید می‌تواند در کاهش هزینه‌های شما مؤثر باشد.

برای خرید و فروش انواع پارچه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید

اکبر حقی زهابی

تلفن سفارش:

واتساپ و روبیکا: 09169558627       

واتساپ و تلگرام : 09930699356  

ایمیل :Akbar.z1351@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما