نکاتی درباره پارچه تترون ژاپنی 

نکاتی درباره پارچه تترون ژاپنی
پارچه تترون ژاپنی یکی از مهم ترین انواع پارچه است که در چند وقت اخیر به شهرت رسیده است. بافت و طبیعت خاصی دارد که مناسب دمای بالا و رطوبت بالاست، بنابراین پارچه تترون ژاپنی جایگزین صنعتی برای پارچه های پنبه ای طبیعی است که عرق و رطوبت را جذب می کند.

پارچه تترون ژاپنی در ساخت خود به الیاف پنبه طبیعی که با پلاستیک خام مخلوط شده است، بستگی دارد، که منجر به یک پارچه فوق العاده با بافت نرم می شود. در مورد نام پارچه تترون ژاپنی، به ماده تترون که برخی تصور می کنند در مرحله ریسندگی در ساخت پارچه نساجی استفاده می شود، ارتباطی ندارد.

 

قماش تترون ۲

پارچه تترون ژاپنی به نام های بسیاری از جمله پنبه صنعتی به دلیل وابستگی ساخت آن به نخ های پنبه ای مخلوط با پلاستیک نامیده می شود. Spun Polyester نامیده می شود که نام ماده ای است که در ساخت آن استفاده شده است. استفاده از پارچه تترون ژاپنی در مناطق گرم و مناطق خشک کویری به دلیل بافت خاص آن که خنکی کافی برای تحمل این شرایط سخت آب و هوایی را برای بدن فراهم می کند، ترجیح داده می شود.

پارچه تترون ژاپنی در بین پارچه ها بسیار محبوب است، زیرا با قیمت پایین آن در مقایسه با پارچه های پنبه ای طبیعی مشخص می شود. به عنوان جایگزین صنعتی برای پنبه در نظر گرفته می شود. پارچه تترون دارای استحکام و دوام قابل توجهی است که آن را به گزینه ای عالی برای شرکت های فعال در صنعت پوشاک تبدیل می کند.

قبل از خرید باید چاپ روی پارچه را بررسی کنید تا منشا اصلی پارچه را شناسایی کنید. این چاپ در یک طرف پارچه است و این مرحله به شما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که پارچه ژاپنی است.

ترجیحاً پارچه فروشی را انتخاب کنید که در زمینه پارچه شهرت زیادی داشته باشد.

قبل از خرید حتما به پارچه دقت کنید تا از وجود خطوط عمودی و افقی مطمئن شوید، زیرا این خطوط مشخصه اصلی پارچه های پلی استر هستند.

برای خرید و فروش انواع پارچه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید

اکبر حقی زهابی

تلفن سفارش:

واتساپ : 09930699356  

تلگرام: @parchehdozan

ایمیل :Akbar.z1351@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما