پارچه کتان لباس کاری

 پارچه کتان لباس کاری با قیمت درب کارخانه

پارچه کتان لباس کاری به دلیل اهمیت پارچه‌های کتان لباس کاری مراکز متعددی اقدام به عرضه این پارچه ‌ها کرده ‌اند که خریداران عمده می ‌توانند به راحتی به این پارچه ها دسترسی داشته باشند.

اما نکته مهم این که همه خریداران عمده به دنبال پیدا کردن مراکز فروش مستقیم هستند، تا با پرداخت هزینه های کمتر در مخارج خود صرفه جویی کنند.

این مجموعه با فروش پارچه کتان لباس کاری با قیمت درب کارخانه به عنوان یکی از بهترین ها در این حوزه فعالیت دارد.

قیمت پارچه لباس کاری در این مرکز به دلیل حذف واسطه ها و کاهش هزینه های مختلف مانند انبارداری و حمل و نقل و جابجایی مناسب است.

این مجموعه با داشتن ارتباط مستقیم با کارخانجات مطرح تولید کننده پارچه کتان سی درصد پنبه مانند کارخانه فدک، زرین پود، ایران ‌ناز، اردکان یزد، کاماش و فیلور یزد سعی می کند پارچه های اصل را عرضه نماید.

در صورت نیاز به دریافت بهترین قیمت پارچه کتان سی درصد پنبه با کارشناسان این مجموعه ارتباط گرفته و سفارشات خود را در کمترین زمان ممکن ثبت و در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

 پارچه کتان لباس کاری با قیمت درب کارخانه

لیست قیمت پارچه کتان سی درصد پنبه چگونه مشخص می گردد؟

به دلیل تنوع بالای پارچه های مناسب لباس کار، پارچه کتان از مشخصات و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است که در شرایط مختلف می توان از آن استفاده کرد.

مقاومت بالای این پارچه ها در برابر شستشو و ضد لک بودن آنها و همچنین امکان ضدعفونی در شرایط گوناگون موجب شده تا در اکثر محیط ها از این پارچه ها به کار ببرند.

بررسی لیست قیمت پارچه کتان سی درصد پنبه به خریداران عمده کمک می کند، تا حجم خرید خود را مشخص کرده و متناسب هزینه و نیاز اقدام به ثبت سفارش نمایند.

با مراجعه مستقیم به کارخانجات تولید کننده یا مراکز پخش عمده به آسانی می توانید لیست قیمت پارچه کتان ۳۰ درصد پنبه را بدست آورید.

خوب است بدانید که این قیمت گذاری بر روی پارچه های کتان بر اساس عوامل مختلفی صورت می‌گیرد که برخی از این عوامل شامل موارد ذیل هستند.

  • گرماژ و تراکم بافت پارچه کتان
  • کیفیت رنگ پارچه و تنوع رنگ بندی آن
  • معروف بودن برند پارچه
  • انتخاب مراکز عرضه و فروش مستقیم و بدون واسطه
  • خرید به صورت حضوری یا آنلاین
  • حجم سفارش برای خرید
  • نوسانات موجود در بازار و تغییرات نرخ ارز

برای خرید و فروش انواع پارچه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید

اکبر حقی زهابی

تلفن سفارش:

واتساپ و روبیکا: 09169558627       

واتساپ و تلگرام : 09930699356  

ایمیل :Akbar.z1351@gmail.com  

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما