پارچه کرپ کنزو

 پارچه کرپ کنزو 

کرپ کنزو به نام­های «کرپ ژاپن» و همچنین «کرپ اندونزی» نیز شهرت دارد. پارچه‌های کرپ کنزو به دلیل دوام و استحکام بالا از محبوبیت زیادی در بین طراحان و خیاطان حرفه‌ای برخوردار هستند. به دلیل ایستایی فوق‌العاده این پارچه در تن، بسیاری از خانم‌های خوش‌سلیقه تمایل به خرید مانتو کرپ کنزو دارند. ایستایی این پارچه باعث می‌شود در زمان دوخت لباس نیازی به استفاده از آستر وجود نداشته باشد.

علاوه بر این، پارچه کرپ کنزو پارچه‌ای عالی و بی‌نقص است که می‌توان از آن برای دوخت انواع لباس‌ها، به‌ویژه لباس‌های مجلسی استفاده کرد. اگر مایلید مانتویی بخرید که بتوانید برای مدتی طولانی از آن استفاده کنید و نیازی به اتوکشی پس از شستن نداشته باشد، پارچه کرپ از برند کنزو بهترین انتخاب برای شما است.

 

 ویژگی‌های پارچه کرپ کنزو چه می‌دانید؟

این نوع کرپ نوعی پارچه با دوام، زیبا و شیک است که بیشتر برای تولید انواع لباس‌های زنانه از آن استفاده می‌شود. این پارچه نیز همانند همه پارچه‌های کرپ از الیاف تاب‌دار تولید شده و تفاوت آن با دیگر انواع پارچه‌های کرپ به درصد الیاف مصنوعی مورد استفاده در آن برمی‌گردد. در پارچه‌های کرپ کنزو از درصد بیشتری الیاف طبیعی استفاده می‌شود؛ به همین دلیل کرپ کنزو یکی از باکیفیت‌ترین انواع پارچه‌های کرپ محسوب می­شود. این پارچه ضد حساسیت بوده و بسیار لطیف و نرم است. در ادامه به مشخصات این پارچه می‌پردازیم.

 

کیفیت و دوام عالی

از گذشته تاکنون از پارچه‌های کرپ برای تهیه و دوخت لباس‌های زنانه استفاده می‌شده است. کرپ کنزو یکی از بادوام‌ترین و مرغوب‌ترین انواع پارچه‌هاست که کیفیت خود را بر اثر شستشوهای مداوم از دست نمی‌دهد؛ بنابراین شما می‌توانید مانتو و شلوارهای اداری و لباس‌های روزمره تهیه شده از جنس کرپ کنزو را بارها و بارها بشویید و بپوشید. کیفیت این پارچه به قدری بالاست که پس از بارها استفاده و شسته شدن، جلوه و ظاهر اولیه خود را حفظ می‌کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما