انواع پارچه مبلی

انواع پارچه مبلی موجود در بازار ایران به همراه اسم پارچه ها

انواع پارچه مبلی مناسب برای مبل سلطنتی یا همان مبل استیل، مبل راحتی و مبل کلاسیک وجود دارد. در ادامه به معرفی بهترین و پر طرفدارترین پارچه های مبلی می پردازیم و ویژگی های هر کدام را ذکر می کنیم:

انواع پاررچه مبلی پورش

این پارچه یکی از محبوب ترین ها در بین ایرانی هاست. این پارچه در دو مدل ساده و گلدار به فروش می رسد. مدل ساده پارچه پورش مناسب برای هر دو مدل مبلمان راحتی و کلاسیک است و مدل گلدار را معمولا فقط در مبلمان کلاسیک استفاده می کنند. از ویژگی های این پارچه می توان به کش بافت بودن آن و همینطور جنس مخملی و پرزدار آن اشاره کرد. برای تمیز کردن پارچه پورش می توانید از اسفنج و یک شوینده ملایم مثل شامپو بچه استفاده کنید.

کالیته روکش مبلی پورش

انواع پارچه مبلی مازراتی

پارچه مازراتی تنها در یک مدل که آن هم کاملا ساده و بدون گل و طرح است تولید می شود. پارچه مبلی مازراتی کاملاً مناسب مبلمان راحتی است. در مقایسه با پارچه پورش، پرز این پارچه خیلی کمتر و بافت درشت تری دارد است. برای تنیز کردن پارچه مازراتی همانند پورش می توانید از اسفنج و یک شوینده ملایم استفاده کنید.

عکس پارچه مبلی مازراتی

انواع پارچه مبلی مسکو

پارچه ای با ضخامت بالا که پشت آن حالت نمد مانند دارد. از ویژگی های پارچه مسکو می توان به طول عمر بالا و نداشتن خواب اشاره کرد. ضخامت بالای این پارچه باعث شده کاملا مناسب انواع مبلمان راحتی به خصوص مبلمان چستر(به علت وجود لمسه کاری) باشد.

کالیته پارچه مسکو

انواع پارچه مبلی ملیتا

یکی از محبوب ترین پارچه های مبلی موجود در بازار است و همانند پارچه مسکو ضخامت بالایی دارد. همانطور که می دانید استفاده از سبک های مختلف مبل راحتی مثل مبل چستر و مبل ال شکل به طور روزانه و مداوم است و پارچه ملیتا به علت ضخامت بالایی که دارد مناسب این سبک از مبلمان است و باعث افزایش طول عمر آن ها می شد. خصوصیات پارچه ملیتا همانند پاچه مسکو است با این تفاوت که نقش و طرح متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند.

کالیته پارچه ملیتا برای مبل

انواع پارچه مبلی جاسمین

پارچه جاسمین از خانواده پورش است که دارای بافت ریزتر و نرم تری است و ضخامت بیشتری نسبت به پورش دارد. این پارچه نیاز به مراقبت بیشتری دارد. همچنین این پارچه دارای خواب است و سایه می اندازد. پارچه جاسمین همانند پورش کش بافت است و یکی از گزینه های ایده آل برای مبلمان راحتی است.

پارچه جاسمین

پارچه مبلی ساتن

از این پارچه در دو سبک مبل کلاسیک و سلطنتی استفاده می شود. تنوع بالای گل و طرح، ویسکوزیته و تراکم بالای تار و پود، ضخامت بیشتر نسبت به پارچه های مخمل مثل پورش و مازراتی از ویژگی های پارچه ساتن است. این پارچه به علت کشباف نبودن مناسب مبل راحتی نیست و در هنگام خرید باید به این نکات توجه شود. دو نمونه ‍‍‍پارچه مارال و سلین جزء دسته پارچه ساتن هستند.

برای خرید و فروش انواع پارچه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید

اکبر حقی زهابی

تلفن سفارش:

واتساپ : 09930699356

           09169558627  

تلگرام: @parchehdozan

ایمیل :Akbar.z1351@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما