خرید پارچه کرپ مازراتی،

خرید پارچه کرپ مازراتی، این محصول یکی از پارچه های پرطرفدار و پرکاربرد در بازار ایران و جهان می باشد. کمتر واحد تولیدی را می توان یافت که نام این پارچه را نشنیده باشد. همچنین پارچه کرپ مازراتی پارچه پرطرفداری است که نظر مثبت بسیاری از طراحان صنعت طراحی مد و لباس را به خود جلب کرده است.
گلوله شدن سطح پارچه
گلوله شدن سطح روی پارچه یکی از مشکلاتی است که در بسیاری از پارچه ها دیده می شود. حال به دلایل این مشکل می پردازیم. یکی از ویژگی های مهم در این محصول، نوع نخ استفاده شده در تولید پارچه کرپ مازراتی می باشد. بهترین نخ های استفاده شده در این محصول نخ های 75 میکروفیلامنت می باشد.

وزن مناسب پارچه کرپ مازراتی
چین خوردگی این محصول بسیار مهم است. بهترین وزن مناسب برای مانتو بین 300 گرم تا 340 گرم و برای شلوار 350 گرم تا 400 گرم است.

خاصیت ارتجاعی پارچه
یکی از فاکتورهای مهم پارچه کرپ مازراتی خاصیت ارتجاعی پارچه است. این پارامتر یکی از مهم ترین پارامترها در دوخت، زیبایی و تناسب لباس است. بهترین کشسانی پارچه در این محصول بین 28 تا 32 درصد محاسبه شده است.

کیفیت رنگ و براقیت آن
در تولید و پارچه کرپ کامل مازراتی باید از بهترین رنگ های بدنه استفاده شود زیرا این امر ارتباط مستقیمی با براق بودن پارچه دارد.

پارچه نخ ریسی
یکی از مهم ترین نکات تثبیت پارچه در مراحل تکمیل پارچه است که باعث می شود متریال تولید شده به شکل مناسبی درآید.

چرا پارچه کرپ مازراتی را از صنعت نساجی مهنام خریداری کنید
پارچه کرپ مازراتی ویژگی های زیادی دارد که تا کنون به برخی از آنها در این صفحه اشاره شده است. صنایع نساجی مهنام با توجه به نیاز بازار و اهمیت این محصول اقدام به تولید پارچه کرپ مازراتی کرده است. تمامی محصولات تولید شده در صنعت نساجی مهنام دارای کیفیت و کیفیت بالایی می باشد. همچنین تمامی این محصولات از جمله پارچه کرپ مازراتی دارای ضمانت کیفیت هستند که این خود تضمین کننده کیفیت بالای تمامی محصولات تولید شده در صنعت نساجی مهنام می باشد. است.

برای خرید و فروش انواع پارچه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید

اکبر حقی زهابی

تلفن سفارش:

09169558627       

واتساپ : 09930699356  

تلگرام: @parchehdozan

ایمیل :Akbar.z1351@gmail.com

 

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما