پارچه فیونا

پارچه فیونا چه نوع پارچه ای است؟

پارچه فیونا یکی از انواع پارچه های وارداتی از کشور چین است که بنا به پارامترها و ویژگی هایی که دارد مورد استقبال افراد با سلیقه های مختلف برای دوخت لباس فرم رسمی قرار گرفته است.

این پارچه در دسته پارچه های کشی قرار دارد. عرض پارچه فیونا معمولا حدود ۱۵۰ سانتی متر است که هر طاقه آن چیزی حدود ۵۰ الی ۶۰ یارد است. به طور کلی تنوع رنگی در پارچه های فیونا بسیار بالا است و مخاطبان خاص خود را دارد.

پارچه فیونا چه نوع پارچه ای است؟

 فیونا چه ویژگی هایی دارد؟

فیونا همچون پارچه کرپ جزء آن دسته از پارچه هایی است که به دلایل زیادی از جمله لطافت و نرمی خاص خود توانسته است گزینه مناسبی برای انواع مانتوها ازجمله مانتو شلوار اداری و مجلسی قلمداد شود. در ادامه به بررسی برخی از ویژگی های برتر این پارچه وارداتی می پردازیم.

رنگ بندی بسیار متنوع و بالای پارچه فیونا

از ویژگی های پارچه فیونا رنگ بندی بسیار بالا و متنوع آن است که نظر هر بانوی ایرانی را به خود جلب کرده است. ازجمله رنگ های این پارچه جذاب می توان به رنگ های بادمجانی، آبی کاربنی، سبز، قهوه ای، مشکی، سرمه ای، زرشکی و طوسی اشاره کرد.

قابلیت رقابت  فیونا با سایر پارچه های مانتویی

از آن جا که تعداد بی شماری پارچه با نام های تجاری مختلف و با ویژگی ها و جنس متفاوت در بازار وجود دارند؛ لذا دامنه رقابت بین آن ها برای برگزیده شدن و محبوب شدن در بین مصرف کنندگان و خیاطان بسیار بالا است.در این بین پارچه هایی که در مقام رقابت با پارچه فیونا قرار می گیرند عبارتند از پارچه کتان پیچ، پارچه کجراه، پارچه ترگال، پارچه کرپ، پارچه ویسکوز و پارچه تنسل مانتویی.در بین تمامی پارچه های عنوان شده پارچه فیونا توانسته است از دید مصرف کنندگان و خیاطان نمره قابل قبول و حد نصاب را دریافت کند

برای خرید و فروش انواع پارچه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید

اکبر حقی زهابی

تلفن سفارش:

واتساپ : 09930699356

تلگرام: @parchehdozan

ایمیل :Akbar.z1351@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما