پارچه مازراتی گرم بالا

پارچه مازراتی گرم بالا چیست

به احتمال زیاد تا به امروز نام پارچه مازراتی گرم بالا را شنیدید. پارچه مازراتی گرم بالا زیر مجموعه پارچه مازراتی و خود پارچه مازراتی زیر مجموعه پارچه کرپ می باشد. این پارچه یکی از پرکاربردترین پارچه ها در صنعت مد و فشن است. پارچه کرپ مازراتی یکی از پرفروش ترین پارچه های موجود در بازار است. علت این حجم  استقبال مردم از پارچه کرپ مازراتی گرم بالا، کاربردی بودن و کیفیت بالای این پارچه می باشد. کاربرد و زیبایی این پارچه به قدری زیاد است که قصد داریم در این مقاله تمامی نکات و ویژگی های پارچه مازراتی گرم بالا را در کنار هم بررسی کنیم.

بافت پارچه مازراتی گرم بالا و روش تولید آن

پارچه مازراتی گرم بالا نسبت به پارچه مازراتی معمولی و درکل تمامی پارچه های کرپ تراکم و ضخامت بیشتری دارد. به همین دلیل هم گرمای مطلوبی را در فصل زمستان به شما هدیه می دهد. این پارچه با استفاده از نخ های تابدار تولید می شود. بر روی این نخ ها فرایند های شیمیایی انجام می شود و بعد از آن، آماده عرضه به بازار می باشد. اگر پارچه کرپ مازراتی گرم بالا را لمس کرده باشید، متوجه تراکم بالای این پارچه می شوید. تراکم و ضخامت پارچه مازراتی به قدری بالا است که می توان گفت ضخیم ترین نوع پارچه کرپ است. سطح ظاهری پارچه مازراتی گرم بالا کمی زبر و با ظاهری دانه دانه می باشد. همچنین از لحاظ ظاهری بدون پرز و فاقد چین و چروک است.

پارچه کرپ مازراتی گرم بالا برای چه فصلی مناسب است

پارچه کرپ مازراتی گرم بالا برای چه فصلی مناسب است

به طور کلی پارچه کرپ مازراتی محدودیتی برای استفاده در فصل های مختلف ندارد. اما همانطور که قبلا گفته شد ضخامت و تراکم این پارچه بالا است، به همین دلیل برای استفاده در فصول سرد سال گزینه مناسب تری خواهد بود. همچنین اگر بدون آستری این پارچه را تهیه کنید و بدوزید، برای فصل بهار و روزهای خنک تابستان نیز قابل استفاده است.

طریقه شستشوی این پارچه

پارچه مازراتی گرم بالا بعد از شست و شو آبرفت ندارد و این یک نکته مثبت برای این پارچه محسوب می شود. اما برای ماندگاری بیشتر این پارچه بهتر است به نکات زیر دقت کنید.

  • لباس خود را با آب ولرم بشویید.
  • از چنگ زدن و کشیدن پارچه خودداری کنید.
  • در نور مستقیم خورشید قرار ندهید.
  • برای جلوگیری از کش آمدن پارچه در زمان پهن کردن آن از یک سطح صاف استفاده کنید.
  • برای اتوکشی از یک پارچه تمیز به عنوان واسطه استفاده کنید.
  • لباس خود را به صورت پشت و رو اتوکشی کنید.
  • با درجه حرارت پایین اتوکشی کنید.

ویژگی هایی که پارچه مازراتی گرم بالا را متمایز می کند

در ادامه مطلب قصد داریم به بررسی ویژگی های این پارچه پرطرفدار و کاربردی بپردازیم.

رنگ بندی کامل و متنوع پارچه مازراتی گرم بالا

رنگ بندی کامل و متنوع پارچه مازراتی گرم بالا

 

رنگ بندی این پارچه به قدری کامل است که هر سلیقه ای را پوشش می دهد. در تمام رده های سنی و با هر سلیقه و استایلی شما می توانید از پارچه مازراتی گرم بالا استفاده کنید. برای تمام مراسم ها، میهمانی ها و حتی سرکار شما می توانید از این رنگ بندی متناسب با سلیقه خود بهره ببرید.

 


قابلیت استفاده درتمام فصول

بافت منحصر به فرد این پارچه به گونه ای است که در صورت میکس با آستری، قابلیت استفاده در فصول سرد سال را دارد و هم برای فصل بهار و ایام عید قابل استفاده است.

کاربردی و مفید بودن پارچه مازراتی گرم بالا

یکی از اجزا ضروری برای کمد هر خانم شیک پوشی یک لباس با پارچه مازراتی است. پس از دوخت یک کت و شلوار شیک و یا حتی یک کت و دامن زیبا متوجه کاربردی بودن این پارچه خواهید شد.

انعطاف بالا در انتخاب مدل

از این پارچه جذاب می توانید برای اکثر آیتم های استایل خود استفاده کنید. به دلیل ایستایی بی نظیر این پارچه، بسیاری از مدل ها را می توان با استفاده از آن طراحی کرد.

خوش دوخت بودن پارچه مازراتی گرم بالا

هر دوزنده و خیاطی بعد از کار با این پارچه شیفته آن خواهد شد. راحتی و خوش دوخت بودن این پارچه باور نکردنی می باشد.

برای خرید و فروش انواع پارچه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید

اکبر حقی زهابی

تلفن سفارش:

واتساپ و روبیکا: 09169558627       

واتساپ و تلگرام : 09930699356  

ایمیل :Akbar.z1351@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما