پارچه نخی کودری

پارچه نخی کودری

پارچه نخی کودری دارای لطافت پارچه تا حد زیادی مربوط به کیفیت نخ مصرفی در تولید پارچه است. کارخانه تولیدی پارچه نخی کدری اگر از نخ رینگ به جای اپن اند (open end) استفاده کند، لطافت بیسیار بهتری در پارچه ایجاد می شود.

وزن پارچه کودری

گرماژ یا وزن استاندارد برای پارچه کودری ویسکوز در عرض ٩٠ سانتیمتر تقریبا ١٠٠ گرم است که البته با این تناسب می توان وزن استاندارد دیگر عرض ها را نیز محاسبه کرد.

اگر وزن و تراکم بافت پارچه کودری یا پارچه نخی از این حد پایین تر باشد، جنس ضعیف و نامرغوبی دارد. طبیعتا هرچه وزن بالاتری داشته باشد جنس اعلاتر و بهتر است.

 

تعداد شابلون پارچه کودری

در تولید انواع پارچه های کدری طرح دار، اکثر کارخانجات چاپ و تکمیل از یک یا دو عدد شابلون برای چاپ طرح مورد نظر استفاده می کنند. پارچه های کودری نخی زیبا و مرغوب می توانند بین ۴ تا ١٠ شابلون و حتی بیشتر داشته باشند که در نتیجه کیفیت و زیبایی طرح بسیار بیشتر می شود.

مغازه داران پارچه فروشی و تولیدی های پوشاک در خرید عمده خود با توجه به این ویژگی ها و شناخت نیاز و قدرت خرید مشتریان می توانند بهترین انتخاب از انواع پارچه کدری و نخی ارزان را از نمایندگی های فروش داشته باشند.

 

چاپ پارچه کودری

بازار فروش پارچه کدری

برای موفقیت در تولید و فروش باید با زمانبندی تقاضا، عرضه و فروش محصول مورد نظر آشنا باشیم.
فعالان حوزه پارچه و نساجی، عمده فروشان بازار، پارچه فروشی ها و از همه مهم تر تولیدی های پوشاک در مورد پارچه های نخی کودری باید شناختی کامل از تقویم اقتصادی و زمان های طلایی فروش آن داشته باشند.

خرید پارچه کودری برای مانتو و لباس زنانه بیشتر در دو ماه آخر و پنج ماه اول سال انجام می شود.
در دو سه ماه آخر سال برای بازار شب عید پوشاک زنانه، فروش چشمگیری از این پارچه را شاهد هستیم که البته این فروش تا ۴ ماه ابتدایی سال نیز ادامه دارد.

در بقیه سال، یعنی خارج از این تقویم، اگر قیمت نخ افزایش زیادی نداشته باشد پارچه های نخی افزایش قیمت نخواهند داشت. هر سال از ابتدای فروردین به علت افزایش حقوق کارگران و نرخ مواد اولیه، شاهد افزایش قیمت انواع پارچه ها هستیم. از این رو پیشنهاد می شود قبل از عید خرید خود را به خصوص در خرید به صورت عمده انجام دهید.

پارچه کودری
همانطور که گفته شد یزد و اصفهان پیشتاز تولید پارچه های نخی کودری هستند، ولی بازارهای اصلی عرضه کننده و فروش عمده این پارچه، بازار بزرگ شهرهای تهران، اصفهان، یزد، اهواز، بندر باس، شیراز و مشهد هستند.

صادرات و واردات پارچه های نخی کودری از میان دیگر پارچه ها سود بسیار سرشاری دارد که متاسفانه تعداد تاجران واردکننده پارچه خارجی از صادرکنندگان بسیار بیشتر است. در حوزه صادرات اصلی ترین خریداران پارچه نخی ایرانی کشورهای عراق، کویت و ترکمنستان هستند.

خرید اینترنتی پارچه کودری

در خرید عمده انواع پارچه های نخی کودری چگونه می توان با ارزان ترین قیمت خرید کرد؟ روش صحیح خرید پارچه نخی کدری از نمایندگی های فروش معتبر و کارخانجات نساجی به صورت مستقیم چگونه است؟

هم اکنون در مقطعی از زمان هستیم که تولیدی های پوشاک ایرانی برای رقابت با اجناس خارجی باید به حداقل سود راضی باشند و این شرایط هر بار سخت تر نیز می شود.

 

یکی از راه های کسب سود بیشتر و رقابت قوی تر با نمونه های خارجی، خرید مایحتاج اولیه با ارزان ترین قیمت و یا با نرخ واقعی تولید کارخانه است.

 

قیمت عمده پارچه نخی کودری از یک جنس و برند مشخص در خرید به دو روش سنتی و اینترنتی تفاوت دارد و مشخص است که پارچه نخی ارزان با قیمت واقعی را در روش اینترنتی راحت تر و سریع تر می توان خرید کرد.

برای خرید و فروش انواع پارچه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید

اکبر حقی زهابی

تلفن سفارش:

واتساپ و روبیکا: 09169558627       

واتساپ و تلگرام : 09930699356  

ایمیل :Akbar.z1351@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما