پارچه های پشمی چه ویژگی هایی دارند؟

پارچه های پشمی چه ویژگی هایی دارند؟

یکی از ویژگی های کلیدی که این پارچه ها را با سایر محصولات موجود در نساجی ها متمایز می کند، خاصیت عایق ذاتی آن ها است. بیایید کمی دقیق تر به این موضوع بنگریم:

  • پشم به شکل ذاتی محفظه های هوای کوچک را درون الیاف خود دارد.
  • این محفظه ها گرما را به طور موثری به دام می اندازند. در نتیجه تنظیم حرارتی استثنایی را در آب و هوای سرد و گرم ارائه می دهند.
  • این توانایی منحصر به فرد برای حفظ دمای بدن، پشم را به گزینه ای ایدئال برای طراحی لباسهای مختلف در فصول سرد تبدیل می کند.

پارچه های پشمی انواع مختلفی دارند. هر کدام از این پارچه ها دارای بافت و ظاهر متمایز خود هستند. به عنوان مثال پشم مرینوس لوکس که از گوسفند مرینوس به دست می ‌آید. این پارچه فوق ‌العاده نرم و ظریف است و آن را برای دوخت لباس ‌ها و برخی اکسسوری‌ های گران ‌قیمت بسیار مطلوب می ‌کند. در سوی دیگر انواع پارچه پشمی، پارچه توییت وجود دارد. پارچه ای خاص و بادوام که پیشینه ای طولانی دارد.

پشم علاوه بر گرما و بافت، به طور طبیعی رطوبت را نیز از بین می برد. پوست را خشک نگه‌ می دارد و در حین حرکت یا فعالیت، اجازه تنفس را به راحتی به پوستتان می دهد. در نهایت، پشم یک ماده پایدار و زیست تخریب پذیر است. تولید آن نیز در مقایسه با جایگزین های مصنوعی اغلب تاثیر زیست محیطی کمتری دارد.

 

با پرفروش ترین انواع پارچه پشمی آشنا شوید

جالب است بدانید که انواع پارچه پشمی جایگاه ویژه ای در دنیای منسوجات دارند. این پارچه ها ترکیبی از گرما، راحتی و تطبیق پذیری را ارائه می دهند. نکته جذاب در رابطه با این پارچه ها تاریخچه غنی آن ها است که قدمتشان به هزاران سال پیش می رسد. هر نوع پارچه پشمی دارای ویژگی های منحصر به فردی است که نیازها و ترجیحات مختلف را برآورده می کند. در این بخش به برخی از پرفروش ترین آن ها می پردازیم:

پارچه توییت، ظرافت و دوام بی انتها

با پرفروش ترین انواع پارچه پشمی آشنا شوید

Tweed یک پارچه پشمی کلاسیک است که تولید آن از اسکاتلند و جزایر بریتانیا سرچشمه می گیرد. این پارچه در قرن 19 به عنوان ماده اولیه انتخابی برای دوخت لباس های روستایی به ویژه برای فعالیت های خارج از منزل مانند شکار و تیراندازی محبوبیت پیدا کرد. پارچه توییت که گاهی اوقات با نام تویید نیز شناخته می شود با ترکیبی از نخ های پشمی رنگی بافته می شود. این رنگ ها معمولا ترکیبی از سایه های تیره رنگ مختلف هستند.

چه چیزی پارچه توییت را خاص کرده است؟

چه چیزی پارچه توییت را خاص کرده است؟

دوام پارچه توییت آن را برای لباس ‌های بیرونی، کت‌ و ژاکت بسیار مناسب می ‌کند. همچنین مقاومت عالی آن در برابر آب و هوای سرد و باد باعث راحتی شما در فصول سرد می شود. ماهیت مقاوم این پارچه باعث می شود در برابر سایش مقاوم باشد. علاوه بر این ظاهر اصلی خود را در طول زمان حفظ می کند.

برای خرید و فروش انواع پارچه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید

اکبر حقی زهابی

تلفن سفارش:

واتساپ و روبیکا: 09169558627       

واتساپ و تلگرام : 09930699356  

ایمیل :Akbar.z1351@gmail.com  

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما