قیمت انواع پارچه ساتن

https://clothcity.ir/wp-admin/post-new.phpپارچه ساتن ، پارچه ای است برای دوخت و دوز انواع لباسها پرده   و …. که به رنگ های مختلف تولید و عرضه می شود پارچه ساتن به صورت ساده ، براق ، حریری ، چروک ، پلنگی ، معمولی ، مرلین ، و غیره که هرکدام دارای ظرافت خاص خود می باشند در بازار وجود دارد.

قیمت  پارچه ساتن و تیشرت مردانه آستین بلند در بازار متفاوت است و بستگی به نوع آن دارد .اگر مایل به خرید این نوع پارچه می باشید می توانید با ما تماس گرفته تا در اصرع وقت برای شما ارسال گردد.

انواع پارچه های ساتن ارزان قیمت برای دوخت پرچم، چادر های نماز جشن تکلیف، دوخت سجاده و … در این نمایندگی حراج و به فروش عمده می رسد.
انواع پارچه های ساتن به غیر از استفاده و دوخت پوشاک، مصارف متعدد فراوانی دارد که بصورت عدلی و ارزان قیمت حراج می شوند.
از مصارف متعدد انواع پارچه ساتن می توان دوخت و تهیه سجاده های نماز به همراه چادر برای جشن های تکلیف، عروسک سازی، دوخت پرچم، کارهای تزئیناتی و … نام برد.
در بسیاری از مراکز فروش انواع آن به حراج گذاشته شده و ارزان قیمت به فروش می رسند که می توان بهترین آنان را در رنگبندی های متعدد خریداری کرد.

https://clothcity.ir/wp-admin/post-new.php
پارچه ساتن

آیا به عرضه کننده های اینترنتی اعتماد دارید؟ به نظر شما عرضه اینترنتی به چه معناست؟ پارچه ساتن و  تیشرت مردانه پولو دارای چه ویژگی ها و خصوصیاتی می باشد؟
پارچه ساتن یکی از انواع پارچه های است که بیشتر برای لباس های مجلسی مورد استفاده قرار می گیرد من لباس های مجلسی را بسیار زیبا می کند. پارچه های ساتن بنفش یکی از لطیف ترین پارچه های موجود در بازار های ایرانی حتی اروپایی هستند و یک نکته مهم این است که ایران یکی از بزرگترین تولید کننده های پارچه ساتن است.

09169558627

شماره موبایل: 09169558627

مدیر

  اکبر حقی زهابی

پست الکترونيکي: akbar.z1351@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما