ویژگی‌های پارچه ابر و بادی

ویژگی‌های پارچه ابر و بادی

هر پارچه ای ویژگی‌های خاص خود را دارد که آن را مناسب طرح یا فصل ویژه‌ای خواهد کرد. خصوصیات و مزیت‌های پارچه ابر و بادی به شرح زیر است:

سبکی و خنکی

یکی از ویژگی‌های اصلی این پارچه سبک و خنک بودن آن است، در نتیجه برای فصل تابستان مناسب است. از طرفی این پارچه بافت نرمی دارد.

مقرون‌به‌صرفگی پارچه ابروبادی

خرید پارچه ابروبادی بسیار مقرون ‌به‌صرفه است و می‌توانید آن را برای تهیه انواع مانتو، شومیز و لباس‌های خنک تابستانی تهیه کنید.

ویژگی‌های پارچه ابر و بادی

رنگ‌های شاد و متنوع

این پارچه رنگ‌های بسیار متنوعی دارد و هنگام خرید آن حق انتخاب زیادی دارید. رنگ‌های این پارچه بسیار شاد است و می‌تواند روحیه‌تان را عوض کند. پارچه ملانژ از پارچه هایی است که رنگ های متنوع و زیبایی را داراست . برای خرید پارچه ملانژ کلیک کنید .

لختی جنس پارچه

پارچه ابروبادی جنس لختی دارد. این پارچه با ریزش و ایستایی خوب خود مناسب دوخت طرح‌های منحصر به‌فرد است و به‌همین خاطر طرفداران زیادی دارد. البته این پارچه آبرفت دارد که باید حواستان باشد. دلیل این موضوع جنس نخی این پارچه است.

نخی و ضد حساسیت

پارچه ابروبادی از جنس نخ بوده و ضد حساسیت است، در نتیجه با پوشیدن این پارچه اذیت نخواهید شد و در تن احساس راحتی می‌کنید.

انواع مختلف پارچه ابر و بادی

ابروبادی انواع مختلفی دارد که در ادامه آن‌ها را نام می‌بریم:

ابروبادی شیمر

ابروبادی شیمر جزو پارچه‌های آهاردار است، به‌همین‌ دلیل برای دوخت مانتوهای رسمی عالی به‌نظر می‌رسد. مانتو‌های رسمی بهتر است با پارچه‌های آهاردار دوخته شوند تا به تن بنشینند. این پارچه خیلی زود خشک می‌‌شود، براق است و طرفداران زیادی دارد. همچنین آبرفت ندارد و آن را می‌توانید با خیال راحت بخرید.

برنوتی

برنوتی پارچه‌ای است که رنگبندی‌های متنوعی دارد. این پارچه نرم و نازک حالت چروک دارد و به اصطلاح پفکی است. پارچه بروتی به دلیل الیاف نخ کمی آبرفت دارد. این پارچه ضد حساسیت است و برای هوای گرم که بدنتان تعریق دارد، بسیار مناسب خواهد بود. اما بروتی ابروبادی را زیاد اتو نکنید، چون جای اتو به دلیل نازک بودن روی آن می‌ماند.

ابروبادی آلما

نوع دیگری از پارچه ابروبادی، آلما نام دارد. این پارچه چروک نمی‌شود و دلیل محبوبیت آن همین ویژگی است. این پارچه لخت است و برای دوخت شومیز و مانتو کاربرد دارد، همچنین مناسب دوخت لباس‌های بهاری و تابستانی است.

ابروبادی اسکودا و کیوی

این دو نوع پارچه بسیار به همدیگر شباهت دارند. کیفیت هر دو بسیار بالا است و رنگ ‌و روی خود را از دست نمی‌دهند. از طرفی هر دو پارچه براق و مناسب فصل تابستان هستند. البته پارچه اسکودا بدن نما نیست و آبرفت نیز ندارد، اما کیوی آبرفت دارد.

برای خرید و فروش انواع پارچه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید

اکبر حقی زهابی

تلفن سفارش:

واتساپ و روبیکا: 09169558627       

واتساپ و تلگرام : 09930699356  

ایمیل :Akbar.z1351@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما