پارچه مخمل کبریتی

پارچه مخمل کبریتی

پارچه مخمل کبریتی نوعی پارچه مخمل با طرح راه راه موازی و معمولا بصورت عمودی، کمی ضخیم و بادوام مناسب فصل پاییز و زمستان با تنفس متوسط و کاربردهای فراوان در صنایع گوناگون است.

پارچه کبریتی لطیف و گرم است و برای فصول سرد استفاده می شود با این حال به دلیل تنوع تولید این محصول میتوان از انواع نازکتر این پارچه حتی برای دوخت لباس برای بهار و تابستان نیز بهره برد.

مخمل کبریتی اولین بار در کشور انگلیس تولید شده است با این حال در حال حاضر چین بزرگترین تولید کننده پارچه مخمل کبریتی جهان می باشد.

این پارچه از الیاف متنوعی ساخته میشود اما معمولا ترکیبی از پنبه و پلی استر می باشد.

پارچه مخمل چیست

توزیع عمده پارچه مخمل کبریتی

تولیدی های لباس و فروشندگان پارچه ای که قصد خرید پارچه کبریتی عمده با کیفیت و قیمت مناسب را دارند میتوانند با مراجعه به لینک «تماس با ما» در انتهای صفحه با ما در ارتباط باشند.

با استفاده از دکمه «ثبت درخواست تماس» میتوانید توضیحات سفارش خود را برای ما ارسال نموده و منتظر تماس ما باشید..

با پارچه کبریتی چه چیزی بپوشیم؟

آیا لباس مخمل کبریتی در کمدتان دارید؟  فرقی نمی‌کند لباس مخمل شما شلوار کبریتی قهوه‌ای، یک دامن مخمل مشکی یا یک جلیقه‌ای رنگارنگ، در هر صورت ایده‌های استایل زیر را بررسی کنید:

شلوار کبریتی را با لباس‌های راحت بپوشید: شلوارهای مخمل به‌طور باورنکردنی همه‌کاره هستند.

به عنوان مثال می توانید آن‌ را با ژاکت و چکمه بپوشید و یک استایل پاییزی فوق العاده درست کنید یا با کفش‌های کفش راحتی بپوشید تا استایلی راحت و غیر رسمی چیزی مثل تامبوی داشته باشید.

اگر می‌خواهید شلوار مخمل خود را بپوشانید و بسیار به چشم بیایید آن را با ژاکت جین و کفش‌های کتانی امتحان کنید تا ظاهری مناسب در تمام طول سال داشته باشید.

یک دامن کبریتی با لباس تابستانی بپوشید:

دامن های مخمل هم می توانند به اندازه شلوارهای مخملی همه کاره باشند

و در تابستان بیشتر از مدل های مشابه خود کارایی داشته باشند ترکیب دامن مخمل و یک تی شرت نخی ترکیب جذابی است. در زمستان هم می توانید جوراب شلواری را به این ترکیب اضافه کنید و نیم بوت‌هایتان را جایگزین کفش های تابستانی کنید. به همین راحتی.

یک کت کبریتی با لباس غیر رسمی بپوشید: مخمل یک لباس بیرونی عالی است زیرا بافت بصری جالبی را به هر لباسی اضافه می کند. به دنبال استایل مدرن هستید، یک کت بلند مخمل انتخاب کنید.

کت و شلوار کبریتی تان با لباس مجلسی بپوشید: کت و شلوار مخمل یک لباس مردانه منحصر به فرد و شیک است. اگر می خواهید حرفی برای گفتن داشته باشید، کت و شلوار مخمل تان را با کفش‌های مجلسی بپوشید.

پیراهن کبریتی را با شلوار جین یا پشمی بپوشید: پیراهن های کبریتی محدودیت خاصی برای ست کردن ندارند و به راحتی می توانید با یک ترکیب رنگ مناسب آنها را به همراه شلوارهای جین یا پشمی بپوشی

برای خرید و فروش انواع پارچه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید

اکبر حقی زهابی

تلفن سفارش:

واتساپ و روبیکا: 09169558627       

واتساپ و تلگرام : 09930699356  

ایمیل :Akbar.z1351@gmail.com      

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما