پارچه کرپ

پارچه کرپ

پارچه کرپ باربی: این نوع پارچه بیشتر محصول تولیدی کشور اندونزی است و از کیفیت فوق العاده‌ای برخوردار است و به هیچ وجه دچار افتادگی و بور شدن نمی‌شود و دارای ایستایی مناسبی است. از این پارچه اغلب در دوخت مانتو و شلوار استفاده می‌کنند.

پارچه کرپ حریر کرباسی: این نوع پارچه ظریف و با دوام است و برای دوخت لباس‌های مجلسی بسیار است اما در حالت کلی برای دوخت لباس‌های مردانه، زنانه و بچه‌گانه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پارچه کرپ چادری: این پارچه اغلب چادری ژاپنی بوده و دارای بافت نرم و لطیف است و رنگ آن مشکی می‌باشد. یکی از معروف‌ترین انواع این پارچه، کرپ کن کن است.

پارچه کرپ دوشین: این پارچه ابریشمی، ظریف، سبک، دارای بافت تافته شده از تار ابریشم و پود ابریشم پرتاب کرپ است که با نخ ابریشم پرتاب در دو جهت تار و پودی بافته می‌شود. تعداد تارها در این نوع پارچه بیشتر از پودها است. از کرپ دوشین برای دوخت بلوز، پیراهن و پوشاک معمولی استفاده می‌کنند.

پارچه کرپ موس: این پارچه به صورت زمینه خزه مانند (اکثراً با پلی استر) تولید می‌شود. یک نوع از این پارچه دارای تاروپودی از نخ چند لا است که شامل یک لا استات و یک لا نخ کرپ ویسکوز ریون است که با هم پیچ و تاب داده می‌شوند. این نوع پارچه دارای رنگ‌های ساده و طرح‌های چاپ شده است و مناسب دوخت بلوز و پیراهن می‌باشد.

پارچه کرپ

پارچه کرپ گلدار ترک: استفاده از این نوع پارچه دارای محدودیتی خاصی نیست و از آن می‌توان برای دوخت کت، مانتو، دامن، سارافون، بلوز، شومیز، پیراهن، لباس، شال و… استفاده نمود.

پارچه کرپ اسکاچی: این پارچه دارای کمی حالت کشسانی است که باعث ایستایی خوب آن بر روی بدن می‌شود. این پارچه مناسب دوخت مانتو و سارافون است و با استفاده از آن دیگر به آستر نیازی نخواهید داشت؛ چرا که این پارچه از ضخامت کافی برای پوشش لازم برخوردار است.

پارچه کرپ فلورانس: این پارچه جنسی نرم دارد و دارای بافت محکمی است. الیاف تشکیل دهنده آن در جهت تار، پود یا هر دو، به دور خود پیچیده شده‌اند. همچنین این پارچه دارای بافت پلی استر است و به همین دلیل ضد چروک نیز می‌باشد. از این پارچه در دوخت کت و دامن، پیراهن و مانتو استفاده می‌شود.

پارچه کرپ دیور: الیاف مورد استفاده در این نوع پارچه از جنس نخ پنبه‌ای و درصد بیشتری پلی استر می‌باشد که باعث ضد چروک شدن پارچه می‌شود. این پارچه بسیار سبک است و به همین دلیل مناسب دوخت بلوز، مانتو، لباس شب و پیراهن کوتاه است.

پارچه کرپ غواصی: این پارچه یکی از بهترین نوع پارچه برای مصارفی مانند دوخت خرج کار، کوسن، رمیزی، لباس و مانتو می‌باشد. این پارچه دارای خاصیت کشسانی فوق العاده ای است.

برای خرید و فروش انواع پارچه به صورت عمده با ما در ارتباط  باشید.

اکبر حقی زهابی

تلفن تماس :09169558627

ایمیل : Akbar.z1351@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما