انواع پارچه

انواع پارچه را می توان برای فصول مختلف سال انتخاب کرد در این مقاله به شناخت انواع پارچه برای دوخت لباسهای گوناگون می پردازیم

شاید شما همیشه در خرید نوع پارچه مشکل داشته باشید که آیا چه نوع پارچه ای برای دوخت چه نوع لباسی مناسب است, ما در اینجا سعی داریم شما را با چند نوع پارچه مناسب برای دوخت انواع لباس مخصوصا دوخت مانتو آشنا بسازیم.

 انواع پارچه اسکاچی

این نوع پارچه از جمله ارزانترین پارچه هاییست که میتوانید در فصول نسبتا گرم و جهت دوخت انواع لباس مخصوصا مانتو استفاده کنید و به دلیل داشتن انواع طرح های متنوع میتوان از آن برای سنین مختلف استفاده کرد که همه ساله بیشتر تولیدی ها از این نوع پارچه جهت دوخت مدل های متنوع مانتو استفاده میکنند. در نظر بگیرید که این نوع پارچه از جمله پارچه های نرم نمیباشد و تا حدی حالت کشی دارند و در رنگ های مختلف در بازار وجود دارد و از نگاه دوام میتوانید آن را برای مدت طولانی استفاده کنید.  در نظر داشته باشید برای شستشوی آن از آب نسبتا گرم و ترجیحا توسط ماشین لباسشویی شسته شود.

 

انواع پارچه کرپ مازراتی

این نوع پارچه از جمله پارچه های خوب با دوام و نرم میباشد که میتوان از آن جهت دوخت مانتو و همچنان لباس های غیر مجلسی استفاده کرد. این پارچه نازک نبوده از جمله پارچه های نسبتا ضخیم و از تراکم بافت بالایی برخوردار است که نمیتوان آن را در هوای بسیار گرم استفاده کرد. از شستشوی زیاد آن خودداری شود و از قرار دادن مستقیم آن جلو نور آفتاب جلوگیری گردد زیرا باعث رنگ پریدگی آن میگردد و برای اتو کردن آن دمای اتو زیاد نباشد.

 

انواع پارچه ابر و بادی

این پارچه از جمله پارچه های نازک و خنک و نسبتا چروک به شمار میرود که بهترین نوع پارچه برای استفاده در فصل تابستان است که از میتوان جهت دوخت انواع مانتو ها, شومیز و سایر لباس ها استفاده کرد. و همچنان دارای کیفیت عالی میباشد و در رنگ ها و طرح های مختلف در بازار عرضه میگردد. برای شستن این آن بهتر است از آب سرد استفاده شود.

 

انواع پارچه شیمر

پارچه شیمر مانند پارچه ابر و بادی نازک, خنک و طرح آن چروک است اما تفاوت عمده آن با پارچه ابر و بادی براق بودن آن است. این پارچه برای استفاده در فصل بهار و تابستان مناسب میباشید و در رنگ های مختلف وجود دارد که هر شخص میتواند بنا به سلیقه خود انتخاب نماید. در نظر داشته باشید برای شستشوی آن از آب نسبتا سرد استفاده گردد.

 

انواع پارچه یاخما

پارچه های یاخما از جمله نمونه پارچه هایی هستند که به دلیل تنوع بسیار بالا در طرح و رنگ تن پوش بسیار جذابی دارند و همیشه مورد توجه بانوان بوده است. یاخما یک نوع پارچه توری مانند است که به همین علت باید با آستر دوخته شود یا روی پارچه دیگری قرار گیرد. از این نوع پارچه بیشتر در دوخت مانتو در فصل تابستان استفاده میشود.

 

انواع پارچه بنتون

بافت این نوع پارچه کج راه است و از جمله پارچه های نازک و خنک میباشد که مناسب فصل بهار و تابستان است.در نظر داشته باشید که این پارچه مقدار کمی آبرفت دارد و شستشوی آن با آب گرم صورت گیرد و اتو کشی آن با دمای کم انجام شود.برای خرید انواع پارچه با ما در ارتباط باشید

اکبر حقی زهابی

تلفن سفارش:

09930699356 و 09169558627

واتساپ : 09930699356

تلگرام: @parchehferosh

ایمیل :Akbar.z135161@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما