پارچه روفرشی چاپی

پارچه روفرشی چاپی آفتابگردان سرمه ای

پارچه روفرشی چاپی آفتابگردان سرمه ای
نام روفرشی چاپی
طرح آفتابگردان سرمه ای
عرض ٢ متر
متراژ طاقه ٣۰ متر
قیمت تماس بگیرید

پارچه روفرشی چاپی یا زیر سفره
پارچه روفرشی چاپی یا زیر سفره از آن دسته از پارچه هایی است که تقریبا در خانه همه ما ایرانی ها پیدا می شود. این پارچه های بسیار ضخیم، در واقع یکی از وسایل ضروری برای تمام خانه ها به ویژه خانه هایی است که کودک خردسال دارند. روفرشی ها در طرح ها و رنگ های متنوعی بافته می شوند. برای ایجاد این طرح های متنوع، از ماشین آلات بافندگی خاصی به نام ماشین های راپیری استفاده می کنند که مجهز به سیستم ژاکارد هستند.
معمولا بافت پارچه های روفرشی به گونه ای است که از هر دو طرف آن می توان استفاده کرد؛ به عبارت دیگر بصورت دو رو بافته می شوند. این پارچه ها معمولا از نخ هایی با کیفیت پایین و به روش تار و پود ایجاد می شوند. کارخانه های نساجی برای بافت تار این پارچه ها معمولا از نخ پنبه و برای پود آن از نخ اکریلیک استفاده می کنند.
مرحله اول تولید پارچه های روفرشی، چله پیچی نام دارد. در این مرحله نخ بصورت چله در آمده و سپس آنها را در ماشین بافندگی قرار می دهند. ماشین بافندگی با توجه به طرح داده شده به آن، این نخ ها را به عنوان نخ تار در جای خود قرار می دهد. سپس نخ های پود نیز در جای خود قرار گرفته و طرح مورد نظر توسط دستگاه بافته می شود. در مرحله آخر نیز، دور دوزی این روفرشی ها صورت می گیرد.
در حال حاضر مرغوبترین پارچه های روفرشی و زیر سفره در بازار ایران توسط منسوجات ترنج، منسوجات رویال، منسوجات نوین و منسوجات تک بافت تولید می گردند. از جمله ویژگی های روفرشی های تولید شده توسط این کارخانه ها، بافت روفرشی هایی با طرح ها و رنگ های متنوع و در اندازه های مختلف می باشد. همچنین این رنگ این روفرشی ثابت بوده و با شستشو از بین نمی رود.

برای خرید انواع پارچه با ما در ارتباط باشید

اکبر حقی زهابی

تلفن سفارش:

09169558627

تلگرام: @parchehferosh

ایمیل :Akbar.z135161@gmail.com

واتساپ:09169558627

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما