پارچه ملحفه

پارچه ملحفه

پارچه ملحفه‌ یا به‌اصطلاح ملافه از منسوجات خانگی به شمار می‌رود. می‌توان گفت که پارچه مناسب ملحفه آن‌هایی که مرغوب‌اند جزو ١٠ پارچه پرفروش بازار است. به همین علت با توجه به حجم بالای مبادلات مالی در مورد پارچه ملحفه، سرمایه‌گذاری خوبی روی آن از سمت کارخانه‌های نساجی و فروشنده‌ها انجام می‌شود.

بازار عمده پارچه و مغازه‌های پارچه‌فروشی، همگی به‌خوبی می‌دانند که خریدوفروش انواع پارچه مناسب ملحفه‌ای ایرانی و خارجی با طرح و مدل‌های متنوع در قیمت‌های گوناگون بسیار پررونق است.

کارخانه‌های نساجی زیادی درزمینهٔ تولید و چاپ انواع پارچه‌های ملحفه‌ در حال فعالیت هستند و برندهایی زیادی از انواع ملحفه‌ایرانی و خارجی در بازار یافت می‌شود.
در این مقاله ابتدا انواع ملحفه و سپس پارچه مناسب ملحفه را برای شما معرفی می‌کنیم.

پارچه مناسب ملحفه چیست؟

پارچه مناسب ملحفه یا همان ملافه انواع مختلفی دارد. پارچه‌ها مناسب برای تولید ملحفه باکیفیت می‌توانند با جنس‌ها، الیاف و عرض‌های مختلف و متنوع تولید شوند. پارچه‌های ملحفه‌ای ازنظر طرح و مدل می‌توانند ساده و در رنگ‌های گوناگون باشند.

توجه درباره پارچه مناسب ملحفه آنچه می‌خواهید کاملاً واضح است. شما پارچه‌ای می‌خواهید که به‌راحتی بتوان آن‌ها را شستشو و اتو کرد و برای مدت طولانی دوام آوردند. درعین‌حال در برابر پوست احساس نرم و راحتی به شما بدهد.

اگر دوست دارید درباره اتو کردن لباس بدانید، خواندن مقاله‌ی زیر را از دست ندهید!

چگونه لباس خود را اتو کنیم؟

جنس انواع ملحفه

در ادامه مقاله پارچه مناسب ملحفه با انواع جنس ها با ما همراه باشید.

ملحفه‌های ساتن

وقتی برای خرید ملحفه می‌روید اولین چیزی که به گوش شما می‌خورد کلمه ساتن است. ساتن مترادف با نرم است. وقتی در مورد ملافه‌های تخت صحبت می‌کنید، ساتن پارچه نیست بلکه یک بافت است.

هنگام خرید ملحفه‌های ساتن به دنبال پارچه‌ای بافته‌شده باشید. خوابیدن روی آن بسیار راحت باشد. ملحفه‌های ساتن در رنگ‌های بسیار متنوع در دسترس هستند. کسانی که این جنس و رنگ را ترجیح می‌دهند یک مجموعه عالی برای انتخاب خواهند داشت.

برای خرید و فروش انواع پارچه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

اکبر حقی زهابی

تلفن های سفارش:

09169558627

09930699356

ایمیل:Akbar.z1351@gmail.com

ادرس سایت های مرتبط با خرید انواع پارچه :

https://parchedozan.ir

https://parchedaran.ir

https://parchehdooz.ir

https://clothcity.ir

https://ircloth.ir

کانال تلگرام :parchehdoozan@

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما